Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får jo bare kjøpt en literTror det beste er å bruke ultralydgel, men jeg er ikke helt sikker.
Får jo bare kjøpt en liter
Jeg trenger jo ikke så masse
Ja det blir kanskje litt mye. Hva slags doppler har du? Vurderer å bestille en selv...Får jo bare kjøpt en liter
Jeg trenger jo ikke så masse
Ok , den er jo litt billigere ogLeste et sted at babyolje funker veldig bra [emoji4]
Ok , den er jo litt billigere og
hva type gelé kan man bruke til doppler?
Må man ha ultralyd gel??
Spurte på apoteket om jeg kunne bruke glidemiddel, men nei det ville hun ikke brukt..Det skal være vannbasert vertfall. Så bruk gjerne glidemiddel. Den GUN bruker på magen for ul er samme som blir brukt inni på innvendig ul [emoji28]
Trenger ikke være det heller, hensikten er bare å gi bedre kontakt mellom probe og huden, kan bruke hva som helst. Funker uten noe som helst også.Det skal være vannbasert vertfall. Så bruk gjerne glidemiddel. Den GUN bruker på magen for ul er samme som blir brukt inni på innvendig ul [emoji28]
Da har jeg kjøpt baby olje og skal prøve det
Fikk det ikke til .. men prøvde veldig tidlig og daFunket det? Bestilt doppler i dag [emoji1]
Fikk det ikke til .. men prøvde veldig tidlig og da
10 uker, og det står jo fra uke 16 på doppleren..Hvor tidlig da?