Geaviditetstest etter innsett av blastocyst

Prettyperfect

Flørter med forumet
Hei!
Jeg lurer på når dere som har satt inn blastocyst har testet?? Jeg satt inn en blastocyst på onsdag, det er 5 dager siden i dag. Jeg tar lutinus 4 ganger daglig og tar også 6 klikk med ovitrelle 2 ganger i uken. Jeg har fått testdag til lørdag.. vil jeg få et riktig svar hvis jeg tester til onsdag før jeg setter ovitrelle? Da er det 3 dager siden jeg sist satt sprøyte.
Jeg har i dag hatt bittelitt beige farget lutinus rester og tenker at det er et negativt tegn. Jeg har hatt to forsøk tidligere som har endt negativt. Da har jeg begge gangene fått farget lutinus rester/spotting lenge før testdag.
 
Har lite erfaring med ovitrelle som støttemedisin, men jeg tror egentlig jeg hadde forholdt meg til testdato om jeg satte ovitrelle etter innsett! Da er man hvertfall sikker på at det babystrek og ikke ovitrellestrek som vises på testen!
 
Hadde blødninger fra uke 4 til uke 9 da jeg gikk på lutinus og klexane.
Spottet brunt,rosa fra 3+5 til jeg bynte og blø.
Er nå i uke 20.
Så spottingen trenger nødvendigvis ikke bety negativt
Beklager denne ble lagt på feil tråd
 
Last edited:
Hei!
Jeg lurer på når dere som har satt inn blastocyst har testet?? Jeg satt inn en blastocyst på onsdag, det er 5 dager siden i dag. Jeg tar lutinus 4 ganger daglig og tar også 6 klikk med ovitrelle 2 ganger i uken. Jeg har fått testdag til lørdag.. vil jeg få et riktig svar hvis jeg tester til onsdag før jeg setter ovitrelle? Da er det 3 dager siden jeg sist satt sprøyte.
Jeg har i dag hatt bittelitt beige farget lutinus rester og tenker at det er et negativt tegn. Jeg har hatt to forsøk tidligere som har endt negativt. Da har jeg begge gangene fått farget lutinus rester/spotting lenge før testdag.
Men sitter ikke Ovitrelle i kroppen i inntil 10 dager ? :sorry:
 
Hei!
Jeg lurer på når dere som har satt inn blastocyst har testet?? Jeg satt inn en blastocyst på onsdag, det er 5 dager siden i dag. Jeg tar lutinus 4 ganger daglig og tar også 6 klikk med ovitrelle 2 ganger i uken. Jeg har fått testdag til lørdag.. vil jeg få et riktig svar hvis jeg tester til onsdag før jeg setter ovitrelle? Da er det 3 dager siden jeg sist satt sprøyte.
Jeg har i dag hatt bittelitt beige farget lutinus rester og tenker at det er et negativt tegn. Jeg har hatt to forsøk tidligere som har endt negativt. Da har jeg begge gangene fått farget lutinus rester/spotting lenge før testdag.
Ville holdt meg og ventet til faktisk testdato..
 
Jeg fikk beskjed om at 6 klikk Ovitrelle kan sitte i 7 dager ca. Men det er jo individuelt.
 
Back
Topp