GDO MORGEN DAMER

*4barnsmamma*

Gift med forumet
Hvordan ser deres dag i dag ut da?? Masse julestress elller bare masse kos??

Blir det siste på meg, skal ta litt små rydding og klesvaks , men eller bare kos med frøkena i dag ja[:D]

Idag skal jeg til mamma og farge hår... Og s¨skal vi se etter julegave til Sandra.

God morgen!!

Her blir det siste julegaveordning for pappa og sending av de siste julekortene (hadde selvfølgelig glemt noen..). Ellers blir det en rolig og avslappende dag tror jeg[:)]

God morgen..
I dag skal vi på adventslunsj.. Så blir det en del klesvask og husvask til vi skal dra på fredag.. Så skal jeg fiffe opp håret litt til frisøren.. Resten av dagen blir det bare avslapning om jeg får tid til det..

God morgen [:)].

Jeg skal dra å hente fotograf bilde av snuppa i dag. Den skal være fra snuppa til meg og samboer (han vet ikke om det da) [:D]. Gleder meg til å se hvordan det ble ferdig innrammet!!

Drar kanskje en tur på smart club å kjøper Shrek den tredje til gutta til jul også, den har jeg lyst til å se også - digger shrek filmene [:D].

Kanskje jeg skal prøve å få vaska vegger og dører i gangen? [8|]
Klær må jeg ihvertfall vaske, *phu* så mye klesvask det blir av 5 personer......

God morgen! [:D]

Vi skal være hjemme i dag, tror jeg. Får kanskje besøk av søsteren min, hvis hun føler seg i form til det. Jeg skal prøve å få vasket og ryddet litt her, og så skriver jeg pakkeliste for alt vi må ha med oss i julen... [8D] Det er ikke lite! [8D][;)][:D]

skal rydde og sånn... også skal jeg på jobb!!!

Mårnings[:)] Her blir det bare daffing frem til kl tolv. Så skal jeg pakke meg og småen i bilen og kjøre til svigermor. Hun skal ha han mens jeg er på jobb. Pappaen henter han i halv firetiden. Kjempekos å være med bestemor to dager i uka[:D]

Idag blir det vasking, baking, rydding og alt som er... Også selvfølgelig BV da [;)][8D]

Her er det et jækla vær, med regn og liten storm om en annen. Får se om jeg får meg en liten treningsøkt i ettermiddag og kanskje litt sol attåt.
Må vel også begynne litt med julerengjøringen.

God formiddag. Her har vi levert syste i bh, handlet inn julematen, men glemte jo selvf å reise innom på polet[:-], så det for vi ta i morgen[;)]. må få vasket noen klær og ryddet litt.

god formiddag.
her er det å få ryddet litt, gidder ikke ta ett virkelig tak nå får lille julaften for det ser like ille ut etter få min alikevel.
så skal jeg ut å handle når gubben kommer hjem

God morgen!
I dag må jeg få begynt med vasking av hus. Har utsatt det i det lengste, men nå er det sannelig påtide... Og når Ina våkner igjen skal vi ta håndavtrykk som skal rammes inn og gis til bestemødre til jul.
I kveld skal vi ut å handle alt vi trenger til julaften.
Ellers skjer det ikke så mye.. Må vel få tid til litt bv, da...

Nu hold vi på å vaska "rundt" hos ho mamma.. [;)] Å mens ho e hos tannlegen blir d juletrepynting.. Litt tidlig her i huset, men kjekt å ha d gjort.. [:)] I kveld blir d bare kosing.. [:D]

Back
Topp