GCB!!

sett de 4 første episodene:P liker d ;)

Hva er det??

Hva er det?

Ny tv-serie som er populær i Usa, skal minne om Frustrerte fruer. Begynte på tvnorge nå kl. 21.30.

Ny tv-serie som er populær i Usa, skal minne om Frustrerte fruer. Begynte på tvnorge nå kl. 21.30.

Jeg synes det var sånn midt på treet. Jeg lo godt innimellom, og digga musikken ;)
Men det irriterer meg at hun minste av de bertene er operert til det ugjenkjennelige :-S Ikke pent når du får høl i kinna av for mange operasjoner :-S

Grønnkommode skrev:
Jeg synes det var sånn midt på treet. Jeg lo godt innimellom, og digga musikken ;)
Men det irriterer meg at hun minste av de bertene er operert til det ugjenkjennelige :-S Ikke pent når du får høl i kinna av for mange operasjoner :-S

Syns det passer bra jeg, i og med at rollefiguren hennes skal være operert omtrent til det ugjenkjennelige :p

Har sett alle episodene som har kommet ut i USA, og syns det er ganske grei underholdning.

Grønnkommode skrev:

Jeg stusser på at hun lille der på 1.40 skal være like gammel som Leslie Bibb.

Back
Topp