GB-is i Norge? Lakris-is (Hilly)

Mamma til 2 snupper

Glad i forumet
Spiser du virkelig Nuggi is? Sånn som fins i lakris også???????? Hvor får man kjøpt den?????? Elsker den og har bare sett den i Sverige. Elsker lakris-is

Dytter litt jeg. Må ha svar på dette....... [:D]

ORIGINAL: Sofie81

Spiser du virkelig Nuggi is? Sånn som fins i lakris også???????? Hvor får man kjøpt den?????? Elsker den og har bare sett den i Sverige. Elsker lakris-is

neida den er med sjokolade og nøttetrekk... tilbud på RIMI nå.. en eske 10 stk inni kostet 15kroner.. veldig billig[:D]

Men er det sånn fyll inni den?

Men er det sånn fyll inni den?

det er sånn vanlig vanilje is inni den, på pinne

Hmmmmmmm....... Tror det kanskje er den skjønner du, bare at den er i lakris også i Sverige. Hvilken leverandør er det? Høres helt gal ut nå, men den er så god. Og var enda bedre nå når jeg er gravid [:D]

mener du nugger som er frq GB is, den med nugqtti fykk inni?

Hmmmmmmm....... Tror det kanskje er den skjønner du, bare at den er i lakris også i Sverige. Hvilken leverandør er det? Høres helt gal ut nå, men den er så god. Og var enda bedre nå når jeg er gravid [:D]

det er nestle sin.. nå er tilbud på en pakke som sagt.. ser at du bor i asker, det er vel en rimi ved tenissbanen, og en ved drengsrud?? løp og kjøp [:D][:D]

ORIGINAL: jippii81

JAAAAAAAAAAA [:D] Endelig, der fikk jeg det riktige. Har så lyst på den....... I lakris da.... Noen steder som selger GB is i Norge eller? Vet du?

JAAAAAAAAAAA [:D] Endelig, der fikk jeg det riktige. Har så lyst på den....... I lakris da.... Noen steder som selger GB is i Norge eller? Vet du?

hmmm den brune gode nugattifyll isen, den husker jeg fra lenge siden .. den var diger og goood.. åhhhhhhhhhhhhhh nå fikk jeg lyst på den.....

Hey...ikke meningen å butte inn her altså,så bare noe om lakris-is...???? Jeg ELSKER lakris-is,savner kaptein sortebill-isen eller hvadennåheter fra da jeg var yngre...he he...[:D]

Den er grisegod, når jeg er i sverige kjøper jeg som regel 2-3 sqmtidig og kjører ned på[:D]

Jeg hqr lett etter noen som fører GB selv, men uten hell (gitt opp nå), fqnt det en gqng, og rett etterpå byttet de til diplom is[:'(]

Ja, det er ingenting som slår lakris-is. Bare å henge seg på tråden, kanskje noen kan hjelpe oss. [:D] Hadde vært digg å få tak i lakris-is

hahaha .. synes jeg den tråden ble litt morsom jeg.. handler om is, og er frontet med min nick... skulle kanskje hete noe annet hahahah[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Der ble overskriften forandret ja.. har vi tanke overføring med deg eller sofie.. asker er ikke så langt unna da men.. tror mine tanke stråler truffa deg[8D][8D]

For meg et det sjokolqde- versjonen som er fqvoritten[:D][:D][:D]

Jq, er det noen som vet om et sted de selger GB is???????

(på en qnnen side, tror jeg ville fått store problemer om jeg hqdde fått et ubegrenset qntqll tilgjengelig til en vært tid....[&:][:D])

Kanskje burde byttet tilbake til ditt nick igjen da...... [:D]

Kanskje burde byttet tilbake til ditt nick igjen da...... [:D]

heheh, kanskje for noen isprodusenter ide til å kalle opp en ny nuggi is som hillyis puahah[:D][:D][:D][8D]

Ja [:D][:D] Hi, hi

Hmm finner den ikke på hjemmesiden til GB[&:]

De hqr ikke sluttet å produsere den?????[:o][:o][:o]

Er 99,9% sikker på qt det er GB som hqr den[8|] 

Er det lenge siden du nøt en nugger sist??

Back
Topp