Gavetråd?

ToSmåSkjønnheter

Forumet er livet
Ser på di andre foruman at dem har sånn gavetråd der man kjøpe en babygave til en gavevenn man får tildelt. E d nå interesse for en sånn tråd hær?
Kan eventuelt ta på mæ ansvaret om d e ønskelig.

Kan være greit å ha en sånn ca pris. Men har sett tråder der dem f.eks har en tråd på 100kr og en på 200kr sånn at man kan vælge. E åpen for forslag, men trur en sånn tråd hadde vært koseli.

ORIGINAL: ~ savannah ~

Ja, liker det med ca-pris...! Og hvis man skal ha en sånn tråd, er det greit å spesifisere om gaven skal være til mor eller barn, eller begge deler, eller om det skal være valgfritt.... Og eventuelle størrelser?!? Blir det avansert da?

Æ syns d kan være til babyen, me går jo ann å lage en tråd til hver. Ettersom ka som e ønskeli.
Å så kan vi jo gi nån hint om ka vi ønske, sånn innenfor rimelighetens grænser (str, gutt/jente ol)

Hørtes veldig koselig ut! så jeg er med[:)]

Jeg er også med på hemmelig venn. Har bare ikke sett tråden før.

I'm iiiin [:D]

ORIGINAL: Teddy81

er dere mye inne på de andre forumene og spionerer? [8|]

Klart det! Må jo følge med! Hihi.. Kan jo finne litt spennende ting på andre forumer og.. [:-][:D]

Sniker litt innimellom, er nysgjerrig. Blir sentimental når jeg er inne på september/oktober forumet, det er som å høre oss for en måned eller to siden...[;)]
Ellers er jeg innom Økonomi og rettigheter fordi jeg er nysgjerrig på alle fallgrubene som finnes, på Generell før jeg blir for stresset og flykter, og på Svangerskapet en gang i blant.
Stikker også hodet innom Pappaforumet når det er aktivitet, Bryllupsforumet for å gi tips og Dåp/navnefestforumet for å FÅ tips. [;)]

Er interessert i en hemmelig venn-tråd, tror jeg. Ikke no' store greier, men småting kan jo være gøy.

E d greit med en tråd på 100kr og en på 200kr da? Å vil dåkker ha en til mor og en til baby eller bare en av delan?

To tråder er greit, en på 100 og en på 200 kr.

Personlig syns jeg ikke vi skal lage noen gavetråd til mor, syns det er BABY som skal fokuseres. [:)]

Men jeg er i hvert fall med på baby-tråd!

E å mæst interessert i baby tråd æ å. [;)]

Har kjempe lyst til å være med , dette blir gøy:)

Lage da to babygavetråder. En på 100kr og en på 200kr. Så kan man melde sæ på en eller bægge. Når vil dåkker at gavan skal sendes ut? Må jo være greit i hvertfall å vente til alle har vært på ordinær ul? Tenke for dem som vil vite kjønn.

Vurdere å lægge inn nå hjæmme strikka tøy i pakkene æ da. Syns dåkker d e greit eller e d nån som har nå i mot d?

Back
Topp