Gavetråd bilder

twinkelstar

Elsker forumet
Som noen har skrevet tidligere kan ikke alle legge in bilde av hva de får fra sin hemmelige venn. Det er jo så kjekt å se og noen har jo begynt å få sine gaver nå [:D].

Dytt!

dytte dytte

åååh, den var nydelig!!!!!!

Angrer veldig på at jeg ikke meldte meg på, men kom meg aldri til å gjøre det.. er litt typisk meg. Grrrrr.

ORIGINAL: MajaCec

TUUUUUSEN TAKK TIL EN AV MINE HEMMELIGE VENNER!!
Det var bare så nyyyyydelig! TUSEN TUSEN TAKK!

ÅÅÅÅ så nydelig den var:)

Fikk dette i dag. Va d ikke fint? Æ e nu kjæmpe fornøyd!!!! Å sånne søte saua på...

Litt dåli bilde da...

Hmm.. må være et veldig dårlig bilde ja, for jeg ser ingenting![:D] hehe, tror ikke du har fått til å legge det ut?

Nu e d hær! [:D]

Så fine gaver dere har fått!!![:)]
Venter spent på min...hehehe

ORIGINAL: T82

Fikk dette i dag. Va d ikke fint? Æ e nu kjæmpe fornøyd!!!! Å sånne søte saua på...

Litt dåli bilde da...

så fint det var:)

TUUUUUSEN TAKK TIL EN AV MINE HEMMELIGE VENNER!!
Det var bare så nyyyyydelig! TUSEN TUSEN TAKK!

Kan den som var så skjønn å sende dette til sin hemmelige venn, sende meg en PM om hvor det ble kjøpt ??? ble forelsket jeg nå

ORIGINAL: meggi

Kan den som var så skjønn å sende dette til sin hemmelige venn, sende meg en PM om hvor det ble kjøpt ??? ble forelsket jeg nå

da er vi to. nydelig sett det der allså

Så fine pakker dere har fått. Gleder meg masse til mine kommer. Venter på postmannen hver dag.

Får rent dårlig samvittighet, jeg. Har fått kjøpt inn gave, men ikke sendt ennå. SKAL komme meg ned til byen i morgen når jeg må levere siste sykmelding på nytt, og få skippet den av gårde!
Har jo heldigvis ikke fått noen pakke heller, da hadde vel samvittigheten vært RIKTIG nattsvart... [:D]

Så fine pakker dere har fått. Gleder meg te mine kommer. Fikk endelig sent gavene avgåre i dag. Var ei gravid vennie som måtte se før de ble sent:) Så de er på vei_:)

Usj, jeg har ikke sendt av gårde noe enda, har ikke helt god samvittighet jeg heller.. Men, som Minerva sier poengterer, det hadde nok vært verre om man selv hadde fått, og det har jeg heldigvis (hvis jeg kan si det uten å fornærme noen... Hehe..) ikke fått enda..

Jeg tenkte meg ut på handletur imorgen, da har jeg fått lønn og bonus for fjoråret, så da har i hvert fall penger på konto! hihi! [:)]

Men, så UTROLIG MYE FINT dere har fått alle sammen! [:D]

har ikke sendt av gårde noe enda, har ikke helt god samvittighet jeg heller.. Men, som Minerva sier poengterer, det hadde nok vært verre om man selv hadde fått, og det har jeg heldigvis (hvis jeg kan si det uten å fornærme noen... Hehe..) ikke fått enda..

Jeg tenkte meg ut på handletur imorgen, da har jeg fått lønn og bonus for fjoråret, så da har i hvert fall penger på konto! hihi!

Jeg har handlet, men ikke fått sendt enda jeg heller.. Men i morgen er det en ny dag, hehe! Har ikke fått noe enda heller, hihi!

Så mange fine gaver!![:)]
Jeg sendte min avgårde i dag!! Følte meg 174 kg lettere etterpå![:D] Var så redd for å finne en gave i postkassen min, før jeg fikk kjøpt selv! Men det gjorde jeg (heldigvis) ikke[;)]
Må si jeg er veldig spent!! God helg alle sammen!!
*klem*

Back
Topp