Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei!
Samboer (kvinnelig) fyller snart år! ❤ Og i den forbindelse lurer jeg på om noen har gode gavetips? Hvilken gave har du blitt mest glad for å få, eller hva står øverst på ønskelisten din? (Innenfor rimelige grenser så klart)
Vi er glad i ting vi kan gjøre sammen! Spa, turer, forestillinger, kinodate, escape room, middager ute, hotellovernattinger og lignende og så blir jeg veldig glad når mannen plukker opp noe jeg har snakket om, da blir gaven så mye bedre, fordi han viser at han hører etter også
Vi gjør det ofte praktisk, og de siste årene har vi gitt hverandre vaskemaskin, varmepumpe, lister, støvsuger og lignende spa er også en veldig fin gave!
Vi har gjerne kjøpt praktiske gaver til hverandre som sofa, tørketrommel, mobil eller interiør til huset, men kan også slå til med andre ting som vi personlig kun selv ønsker oss. F.eks mannen fikk PS5 til jul
Jeg ønsker meg:
Ny mobil
Smykker
Tursko
Romantisk biffkveld med en god film
Jeg ble veldig glad for en gave jeg fikk engang, med mange av favoritt tingene mine! Mummikopp (samler) , favoritt sjokolade, favoritt te, favoritt duftlys, favoritt dusjsåpe, og litt diverse fikk jeg i en fin kurv. Det viste meg hvor godt personen kjenner meg og rørte meg skikkelig!