Gavetips

Dipsy

Gift med forumet
Himmelbarn
Sommerfuglene
Hei!
Samboer (kvinnelig) fyller snart år! ❤ Og i den forbindelse lurer jeg på om noen har gode gavetips? Hvilken gave har du blitt mest glad for å få, eller hva står øverst på ønskelisten din? (Innenfor rimelige grenser så klart)

Vi er glad i ting vi kan gjøre sammen! Spa, turer, forestillinger, kinodate, escape room, middager ute, hotellovernattinger og lignende :-) og så blir jeg veldig glad når mannen plukker opp noe jeg har snakket om, da blir gaven så mye bedre, fordi han viser at han hører etter også :-)

min ønskeliste:
Kaffemaskin
Duk
Stålampe
Super mario-spill (heh)
Stoff til sying
Opplevelser
Fergetur/båttur til en øy her i nærheten med piknikk.

Jeg ønsker meg ny klokke, armbåndsur :)
Ellers syns jeg gavekort på spa eller middag på restaurant er veldig deilig gave:happy:

Vi gjør det ofte praktisk, og de siste årene har vi gitt hverandre vaskemaskin, varmepumpe, lister, støvsuger og lignende :) spa er også en veldig fin gave!

Jeg elsker smykker, ringer, øredobber, armbånd og får ikke for mye av det, men fint å ikke få det hver anledning da

Jeg er ikke helt den gull og glitter typen, jeg kan ønske meg slipemaskin og limpistol liksom :grommit

men på de siste ønskelisten har det stått:
Smartklokke
Turklær/utstyr
Løpesko
Planter (:knegg:)
Hotelltur/kjærestetur

Vi har gjerne kjøpt praktiske gaver til hverandre som sofa, tørketrommel, mobil eller interiør til huset, men kan også slå til med andre ting som vi personlig kun selv ønsker oss. F.eks mannen fikk PS5 til jul:santa

Jeg ønsker meg:

Ny mobil
Smykker
Tursko
Romantisk biffkveld med en god film

Jeg ble veldig glad for en gave jeg fikk engang, med mange av favoritt tingene mine! Mummikopp (samler) , favoritt sjokolade, favoritt te, favoritt duftlys, favoritt dusjsåpe, og litt diverse fikk jeg i en fin kurv. Det viste meg hvor godt personen kjenner meg og rørte meg skikkelig! ❤️

Back
Topp