Gavetips

Bkno6534372

Andre møte med forumet
Hei! Har begynt å få endel spørsmål fra familie og bekjente om hva babyen ønsker seg... og jeg er så usikker på hva jeg skal svare. Det meste er i boks av utstyr som vogn, seng og slike store ting, det samme er sengetøy, dyner, tepper, endel klær osv. Så jeg vet ikke helt hva annet det er vi trenger og hva hun kan ønske seg. Er jo første gangen for oss dette, så jeg vet ikke enda hvordan dette blir og hva vi nå mangler. Tror at de som spør tenker gaver rundt 300-600 kr kanskje?!? Takk

Hva med gavekort på ulike barnebutikker? Da kan du samle opp og kjøpe ting når du finner ut av hva mer du trenger :)

Bok hvor du kan skrive og lime inn ring. Liker godt den som heter "da jeg var liten", og selges bl.a hos Notabene. Den har lommer hvor du kan legge ting også.

Hudpleie-produkter til baby fra økologiske Estelle & Thild eller Weleda.

Babygym, feks jungle fra Fisher Price

Benneton babyteppe

Vogntilbehør: leke/uro til vogn, myggnetting, regntrekk, vognrefleks, solskjerm.

Sniker fra april :-) Det jeg har ønsket meg er:
Skip hop babygym
Boka: den beste boken om meg
Heldresser (tynne)
Vognpynt
Helseteppe (tenker det er fint med flere)
klær i 62 og oppover..
Penger til babysvømming

Med førstemann fikk vi en del klær i str 74 og 80.... Virket så fjernt... Men skikkelig moro når de plutselig passet!! Så bare ønsk klær i str størrelser. Eventuelt bøker, puslespill og andre leker som passer etterhvert. Tida går fort, og det er faktisk veldig deilig å ha litt av hvert liggende i hus.

Du kommer sikkert til å trenge å ta noen bilder hos fotografen, så hva med å spørre om de, spesielt familie kan spleise til en times babyfotografering?
Ellers, gåstol, vippestol og hoppehuske? Disse brukes da når barnet er noe eldre, nærmere året. Sistnevnte og gåstolen brukte jeg veldig lite til ungene, men var kjempe gøy for dem. Vippestol brukte jeg masse.
Også flaske sterilisator, flasker?, smekker, klær i større str og diverse leker. Best av alt er egentlig å få gavekort:D

En liten kommentar - fysioterapeuter anbefaler absolutt ikke gåstol eller hoppedisse.. Lurt å tenke over om det er noe man faktisk vil ha..!

Back
Topp