Jeg skal gi slik til både foreldre og svigers til julElsker ideen. Mest fordi sånn ga jeg til jul ifjor. Thihi. Men sånne gaver er supre. Man viser at man følger med å vet hva personen liker!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal gi slik til både foreldre og svigers til julElsker ideen. Mest fordi sånn ga jeg til jul ifjor. Thihi. Men sånne gaver er supre. Man viser at man følger med å vet hva personen liker!
Jeg skal gi slik til både foreldre og svigers til jul![]()
Spaopphold på farris badVi bor ca 45 minutter utenfor Oslo!
Den i berlin er mye, mye større. Kommer an på hva dere liker rett og slettHvem vil du anbefale mest? Berlin ell nyhavn?
Har vært hos fotograf med babyen når han var nyfødt. Så hun har fått et stort bilde av han iallefall
Liker ideen da![]()
Har vore på julemarked i Tallinn og i Praha. Begge deler veldig koseligHmmm. Noen som har vært på julemarked i andr land? Fikk kanskje en ide...Da er jo lille ganske mye eldre også! Noen som har noen anbefalinger?
Først og fremst syntes jeg du bør sette deg ned med din mor å virkelig fortelle med egne ord hva du føler for henne. Ord og handling betyr mer enn all verdens gaver
Hva med spa, som gave?
Har vore på julemarked i Tallinn og i Praha. Begge deler veldig koselig
Sent from my iPhone using BV Forum