Gavetips =) ?

Annicken

Forumet er livet
Hva gir dere til foreldre - til jul og bursdager ? 

tenker ikke på fra ungene , men fra dere selv =)

Annicken skrev:
Hva gir dere til foreldre - til jul og bursdager ? 

tenker ikke på fra ungene , men fra dere selv =)

opp m seg

Fra meg blir det kun symbolske gaver til foreldre, besteforeldre osv i år.

Fra mini blir det et bilde. =) Enkelt og greit!

hva tenker du gi da ? som symbolsk gave ;P syns d er ganske så vanskelig.

- - - - - - - -

Jeg lurer på om det blir kyr og geiter å sånn til voksne i familien i år. Det er så svartans vanskelig å finne på noe til de som har alt...

utrolig flott med symbolsk gave =)

Det varriera veldig, men kan nevne eit par ting.. eit år fikk mamma og pappa medlemskap i turistforeningen, det falt veldig godt i smak hos dei. Pappa har fått fotballsdrakta til laget som har vert favoritten hans heile livet - men som han aldri har hatt drakta til. Trur det er ein av dei beste gavane han har fått :) Mamma har fått green gate stæsj som ho lika så godt å ha på hytta.

Til jul i år håpa eg å få med brødrene mine på å kjøpe ei englandsreise til dei. Shopping på mamma og fotballkamp med favorittlaget til pappa.

til jul har vi gitt de en "kurv" med litt forskjellig mat, lys, kaffe, te osv osv... de synes det er veldig ålreit siden de kjøper alt de trenger av ting selv og har lissom alt annet. Lurte litt på i år å lage sånn mnds kalender med bilder av barnebarna, synes de er så fine. :-)

-Bilder av barnebarn
-Kurv med godsaker (kaffe, sjokolade, spekepølse, kaffe osv)
-Gavekort på massasje, fotpleie osv.
-Hjemmelaga ting (i fjor til jul kjøpte jeg norgesglass og brukte decoupage(??) med bilder av snuppeluring og lagde hjemmelaga fløtekarameller oppi), hekla tepper osv

hufselufs<3 skrev:
til jul har vi gitt de en "kurv" med litt forskjellig mat, lys, kaffe, te osv osv... de synes det er veldig ålreit siden de kjøper alt de trenger av ting selv og har lissom alt annet. Lurte litt på i år å lage sånn mnds kalender med bilder av barnebarna, synes de er så fine. :-)

kalender m barna, og kopper malt av barna - det skal de få tenker jeg . men det er liksom fra barna. - jeg mener hva liksom fra meg og mannen. mine foreldre er ikke så vanskelig å finne på til, men han sine føler jeg har altmulig.

Vi spør alltid etter ønsker, men det er ikke alltid like lett å få noe ut av dem....
Snuppa lager alltid et eller annet til besteforeldrene, og så får de kalender med bilder av henne. Hadde ikke det ene året, og det fikk vi jaggu høre
Spesielt oldeforeldrene digger den gaven!

Ellers så gikk vi sammen alle vi 4 søstrene, med familier, og lagde julekalender til mamma da ho ble 50. Så ho måtte vente fra 4. novmber til 1. desember før ho fikk begynne på den  Vi hadde da 3500,- å handle for, og det ble alt fra i skikkelig stekepanne til charms, fra vanter til bok. Det var en skikkelig suksess!

Ellers så har vi også gitt billetter til teater. Og siden mamma er aleine, så har vi kjøpt 2. Da kan ho ta med en person ho har lyst å ha med.

Vi har gitt alt fra glass til klær. Men har du tenkt på å gi gavekort til massasje eller spa. Det gav vi sist og det ble en suksess. Mor og svigermor elsket det.I år skal vi gi teaterbilletter til å se en forestilling sammen med oss og barna.

mange gode ideer =)

opp med seg =)

prøver en gang til ;P for håp om enda noen tips som kunne treffe midt i blinken ;P

Gavekort på teater/kino

Gavekort på middag (enten på resturant eller hjemme hos oss)

Gavekort på fotbehandling

Vi er veldig glade i gavekort :P hehehe

Fotobok fra ski vm i kollen:) Jeg var på tur sammen med mamma og pappa, mens gubben var hjemme med barna:) Gleder meg til jul!!

Back
Topp