Gavetips til 1åring

Kivatluene er supre, poden hadde en sånn
8071-27-211-17-131.jpg

Fin!:D

Får man kjøpt kivatluene i vanlig butikk også? Eller er det kun nettet?
Og i såfall hvilke butikker?:)

Mens jeg liker de som barnehageansatt, men luen må ikke være for stor for da blir ddt glippe

Ok, smak og behag! Må finne riktig str så er det nok geniale ja:) Kjedelig hvis det blir glippe...

Akebrett/rattkjelke
Bankebrett
Kjøkken
Duplo
Byggeklosser (litt duploaktig bare litt større)
Tegnesaker/maling
Modelleire
Puslespill
Cd med barnemusikk

Tusen takk for flotte tips!
Cd med barnemusikk har jeg faktisk ikke tenkt på...Det burde jeg for blir en del turer over fjellet til mams i bil!;)

Han fikk lekekasse og trille av beste- og oldeforeldre, av oss fikk han ikea-lekekjøkken med masse tilbehør :)

Roobez skinntøfler er også et tips.
Kivat vinterlue!! ÅÅå de er kjempe gode, men dyre :P Så supert å ønske det! :D Sånn med knyting er best! :)
Gavekort på sko?
Veldig enig, Kivat luene er heilt supre, ville tatt uten snøring om han skal bruke den i barnehagen:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Han fikk lekekasse og trille av beste- og oldeforeldre, av oss fikk han ikea-lekekjøkken med masse tilbehør :)

Så greit da:)
Fornøyd med kjøkkenet?

Han elsker det lekekjøkkenet som er i åpen barnehage, så hadde nok vært poppis med et hjemme:D

Så greit da:)
Fornøyd med kjøkkenet?

Han elsker det lekekjøkkenet som er i åpen barnehage, så hadde nok vært poppis med et hjemme:D

Han elsker det! Innom stadig vekk og leker med det :P Høres ut som det kan bli en hit da :)

Vesla fikk en stor Hinkel Pinkel-bamse av oss i ettårsgave. Det er nå over fire år siden og hun er fremdeles veldig glad i den, den er stadig med i barnehagen på ta med-dagen, og har tilbragt få netter andre steder enn i senga.

Dette har niesen min, det er 10 år gammelt og like fint

736300_popup.jpg
kidkraft_espresso_kj_kken2.jpg

ellers liker jeg de her også, mest glad i tre men poden likte best kusinen sitt;)

0086284_PE214924_S4-300x300.jpg

Hvitt-retrokj%c3%b8kken-130693-1032877.ashx

Dette har niesen min, det er 10 år gammelt og like fint

736300_popup.jpg
kidkraft_espresso_kj_kken2.jpg

ellers liker jeg de her også, mest glad i tre men poden likte best kusinen sitt;)

0086284_PE214924_S4-300x300.jpg

Hvitt-retrokj%c3%b8kken-130693-1032877.ashx

Åh, se her ja! Takker.
Flott det øverste,men i største laget syns jeg.
Det i tre, er det ikea sitt?
Og det nederste,hvor er det fra:)?

Back
Topp