Smulan
Forelsket i forumet
Etter jordmorkontrollen i dag fikk jeg lyst til å gjøre noe som ville få meg på bedre humør. Deilig vær her i Oslo i dag også! [:D] Så jeg dro ned på byen og shoppet litt. Ble en topp til meg (som jeg kan bruke etter fødselen). Og så kjøpte jeg bursdagsgave til en venninne som har bursdag dagen etter min termin (tenkte hun skulle få den på forhånd siden vi jo ikke vet hva vi gjør den dagen...).
Og til slutt kjøpte jeg også en Eau de toilette til kjæresten/the father to be! Det ble Clinique sin Happy. Har bare luktet på dameparfymen tidligere, men herreparfymen var skikkelig fresh og sommerlig! Tenkte han kunne blitt glad for en liten oppmerksomhet fra meg i tider da det meste ellers dreier seg om meg og babyen!
Gleder meg til han kommer hjem i kveld!
Og til slutt kjøpte jeg også en Eau de toilette til kjæresten/the father to be! Det ble Clinique sin Happy. Har bare luktet på dameparfymen tidligere, men herreparfymen var skikkelig fresh og sommerlig! Tenkte han kunne blitt glad for en liten oppmerksomhet fra meg i tider da det meste ellers dreier seg om meg og babyen!
Gleder meg til han kommer hjem i kveld!