Gaveshopping!

Smulan

Forelsket i forumet
Etter jordmorkontrollen i dag fikk jeg lyst til å gjøre noe som ville få meg på bedre humør. Deilig vær her i Oslo i dag også! [:D] Så jeg dro ned på byen og shoppet litt. Ble en topp til meg (som jeg kan bruke etter fødselen). Og så kjøpte jeg bursdagsgave til en venninne som har bursdag dagen etter min termin (tenkte hun skulle få den på forhånd siden vi jo ikke vet hva vi gjør den dagen...).

Og til slutt kjøpte jeg også en Eau de toilette til kjæresten/the father to be! Det ble Clinique sin Happy. Har bare luktet på dameparfymen tidligere, men herreparfymen var skikkelig fresh og sommerlig! Tenkte han kunne blitt glad for en liten oppmerksomhet fra meg i tider da det meste ellers dreier seg om meg og babyen!  
 Gleder meg til han kommer hjem i kveld!

Det er godt å høre at du tar vare på deg selv. Det er lov å shoppe litt for å få opp humøret [:D][:D]

Er sikker på at kjæresten din blir kjempe glad for at du tenker på han [;)]

Den parfymen er kjempegod[:D] Har tenkt å gi samboern en oppmerksomhet jeg og...men må først få inn engangsstønaden...også får man finne på noe lurt...men kan tenke meg at din samboer blir glad nå[:D][:D][:D]

Hihi, ikke sant?! [:D] Føler kanskje at pengene renner litt vel fort mellom fingrene på meg siden jeg gikk ut i permisjon. Men men, sånn er det. Noe må man jo finne på om dagene [;)]

Tror nok også han blir glad! Han har dessuten nylig klart å få seg en bedre stilling innen bedriften der han jobber og det har vi liksom ikke fått tid til å feire helt...så dette fortjener han!!

Så snill du er [:)] Da blir han nok glad tenker jeg [:D]

Back
Topp