Gavering

Cathrine76

Forumet er livet
Er det noen som er intresert i å være med på det??? Hadde vært kjekt [:)] Kan kjøpe en liten gave til rundt 100- 150 kr til mor og barn og så sender vi det ut i slutten av april. Eg kan ordne med utlevering av hemmelig gave venn-så avslører vi listen en stund etterpå så kan vi lure litt på kvan den hemmelige vennen er-alltid kjekt med litt å gruble på mot slutten så kanskje tiden går litt fortere[8D][:D]

Det er bra[:D] kor masse mener dåke at vi skal kjøpe for??? Og dei som vil være med kan bare sende meg en pm med navn og adr[:)]

tja.. egentlig det samme for meg.. men 100-150 er jo en ganske fin sum[:)]

Jepp!
med!
[:)][:)][:)]

Det er jeg også med på[:D]
Det er en kjempe god idee[:D]

Ja, det hadde vært morro  [:D] Men kan vi velge selv hvem vi vil gi gave til, selv om det er hemmelig for den som mottar gaven, eller skal det bare sendes ut helt tilfeldig? Sånn at alle som er med, sender 1 og mottar 1 ? [:)]

Det hadde vært morro å vært med på [:)]

Men da sender vi bare adressene våre til deg på pm da kanskje? For den kan jo være kjekk å ha da...hehe!

er for å sende en og mota en!
ikke for det er mange som fortjener en ekstra oppmerksomhet her.. men

jeg er med! tror det er best om en av oss, feks du cathrine76, bestemmer hvem som skal gi til hvem, altså en hemmelig venn greie liksom:) 

nikki!: tror det er best om cathrine76 bare sender navn og adresse til oss på den vi skal ha, og kjønn på babyen. det burde vi kanskje sende inn til henne på pm,- om det blir gutt eller jente! 

prøve å holde denne tråen på topp slik at den ikke forsvinner!

jeg er med; sender pm til deg da cathrine??? eller???

Blir med jeg også. Men skjønner ikke helt hvordan dette skal foregå da... hehe. Forklar gjerne eeenda en gang du Cathrine. [:)]

E er med. Alltid kos å få gave, og å kjøpe.

Back
Topp