Gavering - endelig avgjørelse, påmelding, samt ønsketråd *oppdatert*

Dytter litt på denne jeg, i tilfelle det er noen som vil være med som ikke har sett at vi har påmelding nå

Sender du ut før søndag, i tilfelle det ikke er tråløst nett der nede, eller om dataen går ad dundas på vei ned?? Greit å ha en ønskeliste i bakhodet [;)][:)]

Ja, skal prøve å få fordelt i løpet av morgendagen tenkte jeg, så i dag er siste sjanse å melde seg på. Fjorten som er med da, det er kjempebra synes jeg

ORIGINAL: lenemor

Ja, skal prøve å få fordelt i løpet av morgendagen tenkte jeg, så i dag er siste sjanse å melde seg på. Fjorten som er med da, det er kjempebra synes jeg

Flotte greier altså [:D] Føler meg som den maskråka altså [:)] Ja er kjempeflott med 14 stk, blir spennende [:D][:)]

Da har jeg fordelt hemmelig venn med mottaker - sender ut pm'er nå. Som i tidligere gaveringer vil avsender-mottaker-par bli offentliggjort etter utsendelsesfristen, men alle skal selvsagt få anledning å gjette på mottaker først

Lykke til alle sammen, dette blir gøy!

Har notert navn, adresse og ønsker!!! [:D][:D][:D]

Dette blir kjempe GØY og ikke minst spennende[:D] Koselig å få en liten oppmerksomhet i postkassa[;)]

Sånn, da var hemmelig venn fordelt, pm'er med adresser sendt ut, så da er det bare å begynne å planlegge - send meg pm om det er noe

Jeg måtte sjekke når vi skulle sende (teflonhjerne....) og det kan vel være greit med en dytt for andre med tanke på ønsker[:)][:)]

ha, ha - jeg bladde frem tråden før i dag for å sjekke det samme, men våget ikke å innrømme at jeg hadde glemt, så jeg dyttet ikke. Takk for at du turte! [:D]

ORIGINAL: lenemor

ha, ha - jeg bladde frem tråden før i dag for å sjekke det samme, men våget ikke å innrømme at jeg hadde glemt, så jeg dyttet ikke. Takk for at du turte! [:D]

he he [:D][:D]

ORIGINAL: Elimor

Jeg måtte sjekke når vi skulle sende (teflonhjerne....) og det kan vel være greit med en dytt for andre med tanke på ønsker[:)][:)]

Takker for dytten! [:D]
Hadde datoen i hodet her om dagen men rakk ikke innom for å kjøpe det jeg skulle.. [8D]

dytter på denne jeg for å minne om at fristen nærmer seg...

Back
Topp