lenemor
Forumet er livet
Da har jeg vært og kikket på avstemmingen vår, og det er uavgjort for velvære og sjokolade/godis, så jeg bestemmer at vi går for en kombinasjon (så kan avsender velge om de gir begge deler eller en av delene). Vi bør ha en prisgrense, hva synes dere om 150 kroner?
For at det skal være enklere for den som skal gi til deg, så skriv en kort presentasjon her. Det er greit å få med følgende ting:
Og så må dere komme med innspill om det er noe her dere er uenige i. Når alle har skrevet inn her så fordeler jeg avsendere/mottakere
Skal vi ha hemmelig avsender forresten, sånn at man kan hinte hvem man er, og så må mottaker gjette? Kan jo være litt gøy det også, eller?
Nå gleder jeg meg!! [:D]
Frist; den nye fristen for å sende er 20. juni. Dette fordi noen av deltakerne ikke kan få det til innen den fristen vi hadde satt opprinnelig - og vi vil ha med så mange som mulig. Da har vi bedre tid til å pønske og handle da
Send meg PM med adressene deres - det regner jeg som bindende påmelding
Påmeldte:
3barn
Olive76
Nøste77
Silje a
Prinsesse06
*Kine*
Monsoon
FrøkenSia
Oslojente1980
lenemor
Elimor
*SuperBerta*
Monicabebe
Actrine
Lille*Frø
For at det skal være enklere for den som skal gi til deg, så skriv en kort presentasjon her. Det er greit å få med følgende ting:
- badekar eller ikke
- hudtype (tørr, blanding, fet)
- allergier
- lukter/smaker vi liker/ikke liker
- spesielle preferanser/ønsker
Og så må dere komme med innspill om det er noe her dere er uenige i. Når alle har skrevet inn her så fordeler jeg avsendere/mottakere
Skal vi ha hemmelig avsender forresten, sånn at man kan hinte hvem man er, og så må mottaker gjette? Kan jo være litt gøy det også, eller?
Nå gleder jeg meg!! [:D]
Frist; den nye fristen for å sende er 20. juni. Dette fordi noen av deltakerne ikke kan få det til innen den fristen vi hadde satt opprinnelig - og vi vil ha med så mange som mulig. Da har vi bedre tid til å pønske og handle da
Send meg PM med adressene deres - det regner jeg som bindende påmelding
Påmeldte:
3barn
Olive76
Nøste77
Silje a
Prinsesse06
*Kine*
Monsoon
FrøkenSia
Oslojente1980
lenemor