Gaver

E.R.A.

Gift med forumet
Hva er gaven du har kjøpt som du selv er mest fornøyd med?
Jeg kjøpte reflekskamera til oss fra nissen, så likte jeg juicepressa jeg kjøpte til mamma og sambo. Den er sååå kul. Kan lage juice av alle mulige grønnsaker og frukt. SKal kjøpe en sånn til meg og. Elsker gulerot juice[:D].

Den beste gaven..hmm..
Min mann har fått motor til det største modell flyet sitt,det var hans ønske så da fikk han det!
Han ble kjempe glad!

den mest perfekte gaven æ å søstra mi spleisa på i år va et koppnøkkel-sett til sambi til mamma... det va så perfekt at han va å kjøpte det sjøl her om dagen [:@] så da måtte æ ut å finn nå anna i full fart [:-]

ellers så har æ kjøpt ei lampe til søstra mi som æ trur ho kommer te å lik! [:D]

ORIGINAL: aimste

den mest perfekte gaven æ å søstra mi spleisa på i år va et koppnøkkel-sett til sambi til mamma... det va så perfekt at han va å kjøpte det sjøl her om dagen [:@] så da måtte æ ut å finn nå anna i full fart [:-]

ellers så har æ kjøpt ei lampe til søstra mi som æ trur ho kommer te å lik! [:D]

MM[8|], Hva er det?

filmkamera til oss selv...[:D]

Næmmen, man må da ikke kjøpe gaver til seg selv sånn rett før jul da.[8|]

Årets beste gave...[8|] Famebildene av snuppa som besteforeldrene skal få, eller villmarkstoastjernet til min kjære[;)][:D]

ORIGINAL: E.R.A.

MM[8|], Hva er det?

koppnøkkel-sett??  hehe, det e nå verktøy. [:)]

vi har kjøpt seng nå vi, den er dr.....t goood[:D][:D] kjempe fornøyd

Jeg får filmkamera av mannen min til jul. Hurra! Vi har prøvefilmet litt allerede sånn at vi får filmet Ida sin første jul. [:)]

Egentlig er jeg veldig godt fornøyd med de aller fleste julegavene i år. Har brukt litt tid og funnet ting som er midt i blinken. Tror nok mammaen min blir veldig glad for det salatfatet med bestikk til som vi lette oss nesten fordervet etter. Det er bursdagspresang da - hun har bursdag i morgen. Ellers tror jeg nok Ida blir glad for tripp trapp stolen. [;)]

Hmm..... eg vett kje ka eg e mest fornøyd med .... Men Fein sago te sambo e eg jo litt fornøyd med då... for den veit eg at han vil ha... åsså har eg sagt at han får ein mjuk pakke[8D] 
Så da e eg Ekstra fornøyd med!! eg klare nemlig aaaaldri å skjula ka eg har kjøpt te han... elle så vett han da ..av ein elle anna rar grunn... så viss han seie i år og, når han åpne pakken
at han visste da... då gir eg opp[:)] hehe.
Ellers...såååå.... e eg faktisk fornøyd med Kalenderane av mine små gutta som besteforeldre og oldeforeldre ska få.....[;)]

Back
Topp