Gaver til storesøsken

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Jeg tenker at de må jo forberedes, litt varierende i forhold til alder så klart.
Så da begynte jeg å tenke på bøker i julegave.
Lurer på å kjøpe disse to:

Vedlegg

• 1476130211065.jpg
    1476130211065.jpg
    31,8 KB · Visninger: 21
  • 1476130223711.jpg
    1476130223711.jpg
    9,9 KB · Visninger: 21
Veslemor fyller 2 år om én uke, så hun får dukke og dukkeseng. Til jul får hun dukkevogn og matstol, også tenkte jeg å kjøpe dukkebæresele som storesøstergave. :) Hun har babydilla om dagen, så tenker det er en fin måte å forberede på.

Veslemor fyller 2 år om én uke, så hun får dukke og dukkeseng. Til jul får hun dukkevogn og matstol, også tenkte jeg å kjøpe dukkebæresele som storesøstergave. :) Hun har babydilla om dagen, så tenker det er en fin måte å forberede på.
Min er 2,5 og fikk dukkeseng til jul i fjor. Hun er totalt uinteressert i å bruke den. Bryr seg ikke mye om dukker heller, men liker kosedyr. Favorittleken er vel duplo.
Og så elsker hun bøker:)

Min er 2,5 og fikk dukkeseng til jul i fjor. Hun er totalt uinteressert i å bruke den. Bryr seg ikke mye om dukker heller, men liker kosedyr. Favorittleken er vel duplo.
Og så elsker hun bøker:)
De er så forskjellige disse barna. Morsomt! :) Min var ikke interessert, hun heller, så hadde slått fra meg tanken. Så begynte hun i barnehagen og møtte alle babyene til mødrene som leverer eldre barn. Etter det går det i "baby, baby, baby". Hun lager senger til bamsene sine av esker, sengetøy av puter og håndklær, og gir dem smokken, maten og vannflaska si. I barnehagen drasser hun på dukker hele tiden, og gjør det samme med dem som med bamsene. :D Er så søtt at mammahjertet smelter! :Heartred

Her er han bare 15 måneder så han skjønner det ikke.

Når vi skulle ha nr 2, fikk eldste stellebord til dokkene sine. Vi satte det ved siden av stellebordet på badet, så hun kunne stelle dokkene samtidig som jeg stelte babyen. Det var veldig stas Hun var da 2,5 år

Denne gangen aner jeg ikke helt enda. De har jo alt... Eldste har mast om en lillebror nå kjempe lenge (sikkert fordi naboen/bestevenninna hennes fikk en lillebror i mars), så er vel kanskje gave i seg selv (om det blir gutt da)

Noen som har noen tips til en gutt som blir 6 år rundt termin....? Vil veldig gjerne gi han noe fint :-)

Back
Topp