Gaver til partner

Lisajenta12

Gift med forumet
Julimammaer 2016
Har en mann som har bursdag i desember og vi kjøper alt vi har lyst på ellers.. så det er jo ingenting å gi! Klær får han men det er jo litt kjipt også. Men tror det blir en ny bukse. Også tenkte jeg flaxlodd. Parfyme går også an. Flere idéer??

Julegaver er vi litt kjipe på, men det blir gjerne noe sport/ski/ull klær som vi ikke har giddet å kjøpe selv enda. Ofte har vi til og med vært med å prøvd på forhånd, så blir ikke noe særlig overraskelse akkurat, men kanskje hatt en liten ting utenom i tillegg. Ellers har vi og som regel hatt en helgetur før jul eller en fancy middag og sagt at det er gaven til hverandre. :)
Er og veldig fan av gavekort på en konsert, kino, middag, og lignende :)

Har prøvd gavekort på kino osv men de blir aldri cashet inn:p

Hva med å bli enige om at fra oktober til desember er det ikke lov til å kjøpe seg noe man ikke trenger akkurat NÅ, slik at den andre får sjansen til å køpe det som presang til jul/bursdag?

Jeg unngår bevisst å kjøpe meg ting, slik at jeg har noe jeg kan ønske meg (har også burdsag i desember, så må ha lang ønskeliste...).

Har prøvd gavekort på kino osv men de blir aldri cashet inn:p

Jeg har aldri kjøpt et fysisk gavekort, men har funnet en film han liker og skrevet på et kort at den og den dagen på et gitt klokkeslett skal vi å se film på kino [emoji4] Gjerne med middag før eller etter og [emoji4] det pleier å fungere her ihvertfall [emoji4]

Back
Topp