Sangbok,eventyrbok. Fra oss fikk jentene sølv belagt deres første smokk. Det ble skikleig fint[:)] Kostet rundt 400kr å gjøre det.
Ellers er sånn barne servise fint. Hun eldste fikk mummi servise av onkelen sin[:)]
Kan jo ønske en klokke[:)]Blir jo kjekt å ha når han blir stor.
jentene våre fikk et nyydelig gull sett av smykke,ring og armbånd, av min mor og far.Men det er sånn voksen sett,så det blir liggende lenge før de fårbruke det. Men synnes det er kjekt å få noe sånt og. De smykkene jeg fikk til min dåp, er barne smykker. Ikke like gøy å gå med barnesmykker når man er 28 år[8D]
jentene våre fikk og bunads sølje til dåpen.
Hun nr 2 fikk sånn"min første tann" boks sak. Ikke noe jeg ville ønsket til henne,men hun fikk det av bestemoren iog bestefaren sin,så føølte det hadde blitt feil å bytte det.
Elelrs så fikk begge jentene sånn fat som man får navn,vekt,fødsels dato,lengde på.Og med bilde i. Har ikke fått de på veggen ennå da,men de skal no få komme på veggen de og[8D]
Men,om noen skulle kjøpe armbånd eller noe annet sølv,så be de om å IKKE få navnet tilø barnet skrevet inn. Er veldig kjedelig om du skulle få 4 forskjellige armbånd,og alle hadde fått navnet på. Kan ikke bytte da. Da er det bedre å be de heller få med et gavekort på inrissing av navn.
jentene våre fikk heldigvis ikke så mye gull og sølv.Man skaljo få brukt alt og. Ble mest penger.Men av besteforeldrene så ønsket jeg at de fikk en ting.Sånn at de har noe fra de liksom.Noe som de selv hadde plukket ut.Også fikk nr 2 en dukke og av sin tippoldemor[:)]