FrkVims
Betatt av forumet
Min mor og stefar har bryllupsdag i dag, jeg begynte å bla litt på Internett for å finne forslag til en liten gave. Men jeg tok raskt meg selv i å ha viklet meg langt ut på ville veier å leste på forumer om forventninger kvinner har til sine menn ift gaver til bursdager, bryllupsdagen, når man har født, valentine, vært sammen 1000 dager osv. Kravene er store, det er i stor grad forventet å mange menn får så hatten passer om damene ikke får gaver. Jeg kjenner meg over hode ikke igjen å lurer på hva dere tenker om dette? En liten oppmerksomhet er hyggelig - ihvertfall til bursdagen syns jeg, men gave etter fødsel å på alle mulige merkedager er ikke noe jeg har enset en tanke engang.
Jeg tenker at det høres ut som et helsikkas gavemas/press, det virker jo ikke hyggelig når man er så oppslukt at man går i flere mnd etterpå å bitcher fordi mannen ikke viste "reglen" om morgengave, 1000dagers gave og what not.
Jeg tenker at det høres ut som et helsikkas gavemas/press, det virker jo ikke hyggelig når man er så oppslukt at man går i flere mnd etterpå å bitcher fordi mannen ikke viste "reglen" om morgengave, 1000dagers gave og what not.