Gavekurv til pappa

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Tenkte å lage en gavekurv til pappa til jul, med noe å lese i og å spise. Problemet er at han ikke har noe særlig smakssans akkurat nå, pga cellegift. Dynker mat med Salsa for å få det til å smake.

Jeg har tenkt å bestille sjokoladekuler med chili f.eks, men andre som har gode tips?
Enten noe snacks eller annet han kan bruke til/på maten?

Spekemat?

oster med litt skarpe smaker på, chorizopølse, litt salt mat kan være godt også om man har lite smakssans og lite matlyst.

Ulike mer spennende salsa for å variere?

Ellers gode sokker, blad/bøker, noe godt å drikke? Fancy saft om det skal være alkoholfritt, sjokolade, spekepølser, deo, dusjsåpe og lignene?

Kanskje noe med sitrussmak? Kjenner en som går på cellegift og har samme problem, men av sitrusfrukter får hen en følelse av det sure og friske.

Ulike mer spennende salsa for å variere?

Ellers gode sokker, blad/bøker, noe godt å drikke? Fancy saft om det skal være alkoholfritt, sjokolade, spekepølser, deo, dusjsåpe og lignene?
Han klarer ikke/orker ikke å lese, selv om han til vanlig er glad i å lese :sorry:
Sjokolade smaker ingenting, samme med peanøtter, og dette er ting han vanligvis elsker :(
Men gode sokker og f.eks dusjsåpe kan jeg ta med meg i kurven :D

Et par gode hodetelefoner om han ikke orker å lese, til musikk/podcast?

En spesiell kaffe? Vi fikk sjokolade julekaffe for noen år siden. Den er såpass sterk at vi måtte bruke 3 skjeer av den og 10 av vanlig kaffe for å orker å drikke det. Vi begge liker sterk kaffe mme den ble for drøy.

En spesiell kaffe? Vi fikk sjokolade julekaffe for noen år siden. Den er såpass sterk at vi måtte bruke 3 skjeer av den og 10 av vanlig kaffe for å orker å drikke det. Vi begge liker sterk kaffe mme den ble for drøy.
Noe spesielt sted dere kjøpte? :happy:

Noe spesielt sted dere kjøpte? :happy:
Vi fikk det. Men ett sted på strandtorget på Lillehammer tenker jeg da de som kjøpte det bor der. Veit de selger sånt i sånne type glassmagasin butikker innimellom. Jeg fant noe på home and cottage og sånn selger som selger speke pølser.

Lydbøker? Evt abonnement på audible/storytel eller lignende?

Back
Topp