Gavekort

Monica82

Flørter med forumet
Til jul fikk jeg gavekort på tatto, har det enda og det går ut desember 16 selvsagt :/ Kan jeg være så frekk å spørre de på tatto sjappa om jeg får utvidet fristen? Det går jo ikke å ta det nå når jeg er gravid...

Vil ikke si det er frekt å spørre om det, vil tro de kan hjelpe deg om de er litt forståelsesfulle. Lykke til!

Det hadde jeg definitivt gjort,håper de er forståelsesfulle :-)

Ville spurt om å få utvidet tiden, de er helt sikkert forståelsesfulle:happy:

Jøss, vet ikke hvorfor den forrige posten min quotet spireimagen sitt svar :p Det var ikke meningen..

Til jul fikk jeg gavekort på tatto, har det enda og det går ut desember 16 selvsagt :/ Kan jeg være så frekk å spørre de på tatto sjappa om jeg får utvidet fristen? Det går jo ikke å ta det nå når jeg er gravid...
Be om å fryse det!
Jeg holder på å fjerne Tatoveringene mine og jeg fikk fryst klippekortet mitt uten innsigelser :)

Jeg hadde time til tatovering samme uke som jeg fant ut at jeg var gravid.. Måtte avbestille :( Hadde fått en skikkelig god pris på den, som jeg ikke får igjen! :p

Mannen min er faktisk tatovør :) han tatoverer ikke gravide, blant annet fordi blekket transporteres gjennom blodet, og dermed til babyen også. Dessuten kan man få infeksjoner på huden, og det skal man jo helst unngå når man er gravid. Det går sikkert helt fint å endre litt på fristen på gavekortet ;)

Mannen min er faktisk tatovør :) han tatoverer ikke gravide, blant annet fordi blekket transporteres gjennom blodet, og dermed til babyen også. Dessuten kan man få infeksjoner på huden, og det skal man jo helst unngå når man er gravid. Det går sikkert helt fint å endre litt på fristen på gavekortet ;)

Takk for info! :) håper leading light i Bergen er like greie!

Back
Topp