Gavehjelp!!

Stibli

Forumet er livet
I desember blir jeg tante for 8.gang, noe vi gleder oss supermasse til. Men det var disse gavene da. Nå som vi har fått våre søte små, hva ville dere kjøpt til en nyfødt baby? Fikk dere noe ekstra spesielt til den lille, eller var det noe dere kunne ønske at dere fikk?

Klær er altfor typisk, og siden den lille (som forøvrig blir er en gutt [;)]) får en babygal storesøster på 13 år så skal jeg love dere at klær har dem kjøpt masse av selv.

Kunne godt ha tenkt meg å kjøpe et kjempegodt teppe, kanskje et vognteppe, med navnet hans på. Men jeg har kun funnet fleecetepper og det er ikke jeg superfan av.

hmmm...ja det der med gaver er vanskelig asså...noe jeg er kjempefornøyd med å ha fått er vippestolen[;)] og så fikk jeg babyalbum og babyscrappebok[;)] Så bra at de får dra ned og "ordnet" opp hvis man kan kalle det det. Lille spiren er tydeligvis kjempesterk med tanke på alt stresset mammaen gikk gjennom nede i tyrkia[:D]

ka m å gi et avstøpningsett fra babyart.. der har dem masse fint.. mange ligg rundt 200-300kr

Vi har hatt dåp idag - og av tanten og onkelen sin fikk lillemann ullteppe med navnet sitt på!
Såååå nydelig!!
(ønsket oss det - og det skal begynne å brukes imorra!)

Et bæresjal eller en mei tai...kjempefin og praktisk gave!

Back
Topp