gaveboks

ORIGINAL: RosaDiamanter

¨ånn liten som står på bordet??

Hva med skjokolade?love hearts??

Jeg skal ha hjerte skjokolade i..

var det jeg mente:)

har aldri vært i bryllup, så aner ingenting om det!

sjokolade var lurt:)

mamma er reseptar, så i hennes bryllup var det flux, ibux og vitamin c hehe.
men love hearts er vel "standard" i bryllup tror jeg

Syns såkalte "love hearts" hørtes kjempe kjedelig ut... Jeg vil si at da kan man nesten la være....Men det er min sære mening.

Jeg syns at denne gaven man gir til gjestene skal være litt mer for seg gjort... Og gjerne et minne til gjestene om brullupet...

Et lite sjokolade hjerte spises opp på 45 sekunder og all emalasje kastes og er deretter glemt....Kjempe kjedelig.

ORIGINAL: Kattepus84

Syns såkalte "love hearts" hørtes kjempe kjedelig ut... Jeg vil si at da kan man nesten la være....Men det er min sære mening.

Jeg syns at denne gaven man gir til gjestene skal være litt mer for seg gjort... Og gjerne et minne til gjestene om brullupet...

Et lite sjokolade hjerte spises opp på 45 sekunder og all emalasje kastes og er deretter glemt....Kjempe kjedelig.

Noen forslag?

vi har nok bestemt oss for å ha sjokolade[:)] enkelt og greit.

Vi kommer også til å ha sjokolade.

Vi bestilte små lovehearts, skal se om jeg finner bilde.. Også hadde vi  2 gele hjerter og sjokoladehjerter [8D]
Litt dårlig bilde, men står: Velkommen til vårt bryllup  01.08.09  navn & navn [8D]
De aller fleste tok vare på de, og noen spiste de[;)]

ORIGINAL: Lillbabs

Vi har også sånne små love hearts ruller som det står just married på.
Så i gaveeska, blir det en liten sjokoladebit, en sånn love hearts rull og en mint pastill [:D]

hvor kjøpte dere de love heartsa ?

ORIGINAL: larviksjenta

Så i gaveeska, blir det en liten sjokoladebit, en sånn love hearts rull og en mint pastill [:D]

https://www.lovehearts.com/productdetail.asp?prod_id=57   Her[8D]

ORIGINAL: Want2Bmom

ORIGINAL: larviksjenta

https://www.lovehearts.com/productdetail.asp?prod_id=57   Her[8D]

tusen takk [:D]

Vi hadde operamint i våre[:)]

Vi hadde sjokoladehjerter med rødt papir på. Og lovehearts med vårt navn og bryllupsdatoen på.

Back
Topp