Gave

Sandkasseleker, såpebobler, noe å bygge (klosser, duplo), musikk instrument (keyboard, tromme etc) hadde aldri ønska meg et instrument selv, men det er garantert en populær leke [emoji23]

Kommer litt an på hvor nært du er, men om du står han nær ville jeg kjøpt et smykke med stjernetegnet hans, om jeg ikke har vært nær har jeg kjøpt en lekebil eller traktor med litt størrelse :)

Nå er ikke jeg så anti at gutter skal være gutter og jenter skal være jenter. Men når de er 14 måneder gamle er de fortsatt ganske like på mange områder. Og siden mange tydeligvis tenker som kommentarene her har han sikkert meeeer enn nok traktor og biler. Så hva med å kjøpe noe til et 14-måneder gammelt barn uavhengig av kjønn? :)

Xylofon (gjerne i tre), mye fine leker på butikker som Sprell, for eksempel en liten and eller mus med hjul man kan trekke bak seg i en tråd. Eller en kuleramme eller en sånn som de selger blant annet på Ikea med metallsnurrer med treklosser på som man kan ta fra den ene til den andre siden

Eller puttekasse, eller bare klosser.

Generelt er treleker gull i den alderen. Anbefaler Sprell som butikk for å kjøpe gaver.

Rubens baby cuties. [emoji173] Fordi gutter også kan leke med dukker.

806cab7706b2c8e483f9fb5e01634223.jpg

Back
Topp