Gave

lindkva

Forumet er livet
Siden svigers har vært så snille å kunne være dagmamma for Oliver, fra slutten av februar til juli så tenkte jeg de skulle få en oppmerksomhet. Så jeg lagde en fotobok på elkjøp sitt bestillingsprogramIgår var jeg å hentet den og 3 andre bøker!!
Beestilte også en bok til mamma- forsinket bursdagsgave, en som pappa og stemor skal få og en vi skal beholde selv.

Var på polet også igår, kjøpte en flaske hvitvin til svigers og en rødvin til mamma <3
Idag har jeg laget et kort til svigers, fikk kjøpt et "takk" stempel på bikuben igår

Så fin gave :) Nå blir de nok kjempe glade! :D Alle sammen.
Virkelig personelig når det er fotoalbum å sånt :)

Kom fra svigers nå, svigermor ble sååå glad
Hun syns den vinen er så god!Og boka syns hun var kjempefin <3
Svigerfar lå og sov siden han jobber natta, så han får se det senere ikveld

Trone skrev:
kjempefint!! Så bra det ble! :) :)

Mønsterarket, er det chatterbox?

Takk takk :-D
arket er maja design <3

Kjempe fin gave, knallfint kort! =D
(og den vinen liker eg også godt, haha)

Ååååh, for en fiiiin gave :) Det er hva jeg kaller en personlig gave altså :) 
Å der fikk du meg på en idé :D hehe.. jeg pleier å gi en 1000 lapp til mamma pluss en liten gave hver mnd når hun passer emilie.. til nå har hun fått urtepotte m urter, skilt, knagg med home på, kakeformer, bilde.. men nå går jeg tom for ideér så dette passet fint :)))) 

t0mmelise skrev:
Å der fikk du meg på en idé :D hehe.. jeg pleier å gi en 1000 lapp til mamma pluss en liten gave hver mnd når hun passer emilie.. til nå har hun fått urtepotte m urter, skilt, knagg med home på, kakeformer, bilde.. men nå går jeg tom for ideér så dette passet fint :)))) 

hehe.. besteforeldre pleier å synes bilder av barnebarn er stas!!
Svigers, mamma og stefar syns bøkene har vært knall

t0mmelise skrev:

hehe.. besteforeldre pleier å synes at bilder av barnebarna er stas!!

Back
Topp