Gave??

x1xagni

Glad i forumet
Jeg lurer på hva dere skal kjøpe i bursdagsgave til småtrollene deres?? Jeg er veldig usikker selv på hva vi skal kjøpe og trenger noen ideer[8D]

Her blir det en leke, storebror fikk fisher price port da han ble 1år så skal finne noe til lillebror også[:)]
Fisher price er bare topp, holdbare leker og leker som de kan leke lenge med ( mange utfordringer til forskjellige aldere)

.

Cd spiller med store knapper hun kan bruke selv[:D]

Fotobok med bilder og tekst fra hele hennes første leveår [:)]

Jeg kjøpte gave til Herman i dag, faktisk! Han får seg en überkul stor brannbil, med ekte bjelle på og allting. [:D]

ORIGINAL: tigerbebis

Jeg kjøpte gave til Herman i dag, faktisk! Han får seg en überkul stor brannbil, med ekte bjelle på og allting. [:D]

Bilde [:D]

her blir nok klær og leker...

Hun har allerede fått endal av gaven sin !! En Ole Brumm"flyvegåbil" med musikk, lys, propell og klosser !
Blir nok litt Drømmehagen leker i tillegg på dagen hennes[:D]

Nja... litt i tvil. Kanskje en gyngehest eller gyngestol?! Hmm...Noe som hun får mye bruk for tenker jeg.
Og så kom jeg på at jeg vil gi henne en xylofon [:D]
Ellers står trehjulsykkel i tankene mine også! Men kanskje hun kan ønske seg det til jul når hun er litt eldre.

ORIGINAL: Tanketrollet

ORIGINAL: tigerbebis

Bilde [:D]

Finner den ikke på nettet, og den er ikke ferdig montert ennå - såå du får bare smøre deg med tålmodighet enn så lenge. [;)]
Bilde kommer når guttefanten har fått den! [:D]

lekekjøkken med lekemat =)

å kansje cd spiller med store knapper som Mims foreslo, d tror jeg lille snupp ville hatt stor glede av:)

her har eg kjøt brio tog og så skal eg ut i morgen å kjøpe sitte sekk. er visst det som er den nye saccosekken har eg forstått

Har masse flotte leker etter storesøster. Og brio, fisherprice og duplo er topp!
Men siden vi har det meste skal lillesøster få denne:

Den har svivelhjul sånn at den går den veien ungene sparker i fra. Så man slipper å hjelpe dem med styring og ratt. Synes jeg er meget praktisk. [;)]

ORIGINAL: ToSmåSkjønnheter

Har masse flotte leker etter storesøster. Og brio, fisherprice og duplo er topp!

Den har svivelhjul sånn at den går den veien ungene sparker i fra. Så man slipper å hjelpe dem med styring og ratt. Synes jeg er meget praktisk. [;)]

Oi, den var fiiin! Hvor har dere kjøpt den?

ORIGINAL: pindus

Simen har fått denne, som han ellerde har tatt i bruk!

Og så skal han få dette settet fra Janus Prinseull serien:

Oooh, kor har du kjøpt den, og kor mykje kosta den?

ORIGINAL: agni

ORIGINAL: ToSmåSkjønnheter

Oi, den var fiiin! Hvor har dere kjøpt den?

På en lokal butikk i Harstad med navnet "Lykke og Lucas"

Back
Topp