Gave tips..

Lykkeligfargeklatt

<3 lillegutt i magen
Aprilbarna`15
Noen som har veldig gode ideer om hva man kjøper til svigermor som blir 58 til uka?
Vil ikke ha noe som helst og har vel egentlig det hu trenger.. Fikk ikke noe til morsdagen heller selv om vi var der å "feira" - dårlig samvittighet..! (men pengboka sa nei)

Dette blir hennes første barnebarn så tenkte kanskje noe den veien men har virkelig kjørt meg fast! Alle tips mottas med stor takk :D

Vi skal kjøpe gave til svigermor som fyller 60 år i april. Svigerinne kom på en lur ting fra oss alle: "gavekort" hos Adams matkasse. Da kan vi se litt på prisen, og så finne ut hvor mange uker hun skal få :)

Vi skal kjøpe gave til svigermor som fyller 60 år i april. Svigerinne kom på en lur ting fra oss alle: "gavekort" hos Adams matkasse. Da kan vi se litt på prisen, og så finne ut hvor mange uker hun skal få :)

det hadde vært fn super idé.. bortsett fra at di ikke leverer der vi bor :/ men den idéen skal jeg Virkelig huske!

Last edited:
Til svigermor her har jeg innimellom kjøpt sånn pierre robert ulltrøye med blonder.. det er en slager hos henne.. ellers går det jo an å sette sammen en gavekorv av ulike krydder og mat og lignende hvis hun liker sånt..

Hva med et farmorkrus, fin sjokolade og en god kaffe/te fint pakket inn i cellofan? Eller et abonnement på et blad hun liker?

Hva med et farmorkrus, fin sjokolade og en god kaffe/te fint pakket inn i cellofan? Eller et abonnement på et blad hun liker?

Akkurat dette tenkte jeg også! Finnes jo mange fine "verdens beste farmor/bestemor" krus på f.eks nille og europris. Kjøper du med noe godt og pakker inn sammen med så blir jo det en flott gave :)

Akkurat dette tenkte jeg også! Finnes jo mange fine "verdens beste farmor/bestemor" krus på f.eks nille og europris. Kjøper du med noe godt og pakker inn sammen med så blir jo det en flott gave :)
Ja viss der er noen sånne fancy kaffi/chocolate salgssteder der du bor, så har de veldig god og fin sjokolade som de kan pakke fint fint inn for deg! :)

Hva med å kjøpe en sånn bestemor bok? Husker ikke helt hva den heter nå, men det er en bok som besteforeldre skal fylle ut til barnebarnet, noe alla boken om meg.

Tuusen takk for masse gode tips! disse skal jeg ta med meg videre til andre som har bursdag og julegaver :p
skal diskutere med kjæresten hva han mener passer best til mammaen sin :)

Back
Topp