Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå det hørtes ut som en kjempe fin presangNår en av mine beste venninner fylte 25, ga jeg en skikkelig jente kurv, med rødvin, favorittboken min (Alkymisten) forskjellige ansiktsmasker, en deilig dusj såpe, et deilig duftlys og et fint bokmerke. Hun ble utrolig glad.
Tusen takkÅåå det hørtes ut som en kjempe fin presang![]()
på talatuten!
Så frekt!!!Tusen takkJeg elsker å lage til sånne gaver
Har også gitt flere kurver til venninner som får barn. Var ei som ikke ble fornøyd, men hun er så utrolig kravstor og umulig å kjøpe gave til (sente ut ønskelister til bursdagene sine, og ble super fornærmet om man gikk utenfor listen.. og det samme gjør hun med hele familien sin...)
Men men...
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Jepp... vi er ikke venner, den dag i dag. Ikke bare pga det altså, men mye annet ogsåSå frekt!!!
Hørtes ut som det var litt mer med den dama enn bare det ja. Nei, sånne mennesker får man bare kutte ut. Man er jo takknemlig for å få gave. Og iallfall en slik goodiebag.Jepp... vi er ikke venner, den dag i dag. Ikke bare pga det altså, men mye annet også
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app