Gave tips?

lene89

Glad i forumet
Har en god veninne som blir 25 i helgen og skal ut å kjøpe gave i morgen tenkte jeg,men jeg har ingen ide om hva jeg skal kjøpe.noen som har noen gode tips?

Jeg blir snart 25 og har ikke peiling på hva jeg skal ønske meg :P Bøker, opplevelse av noe slag (konsert, middag, stand-up, massasje o.l.), serier, klær :) Mer kommer jeg ikke på i farta :P Jeg setter ihvertfall veldig pris på opplevelser fremfor ting :)

Når en av mine beste venninner fylte 25, ga jeg en skikkelig jente kurv, med rødvin, favorittboken min (Alkymisten) forskjellige ansiktsmasker, en deilig dusj såpe, et deilig duftlys og et fint bokmerke. Hun ble utrolig glad.

Hva med en kurv med godsaker? Vin, ulike øltyper, hudpleieprodukter, sminke og/el.favorittgodis.
Et smykke, gavekort på massasje el.hudpleie, konsertbillett, en tur dere kan ta sammen(f.eks københavn), bak en kake, gi gavekort på en lunsj el. middag sammen med deg el. et kurs du tror hun kunne tenke seg(scrappbooking, kokkekurs, dansetime). Lykke til med gavekjøp :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Når en av mine beste venninner fylte 25, ga jeg en skikkelig jente kurv, med rødvin, favorittboken min (Alkymisten) forskjellige ansiktsmasker, en deilig dusj såpe, et deilig duftlys og et fint bokmerke. Hun ble utrolig glad.
Ååå det hørtes ut som en kjempe fin presang :D

på talatuten!

Ååå det hørtes ut som en kjempe fin presang :D

på talatuten!
Tusen takk :) Jeg elsker å lage til sånne gaver :-) Har også gitt flere kurver til venninner som får barn. Var ei som ikke ble fornøyd, men hun er så utrolig kravstor og umulig å kjøpe gave til (sente ut ønskelister til bursdagene sine, og ble super fornærmet om man gikk utenfor listen.. og det samme gjør hun med hele familien sin...)
Men men...

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Tusen takk :) Jeg elsker å lage til sånne gaver :-) Har også gitt flere kurver til venninner som får barn. Var ei som ikke ble fornøyd, men hun er så utrolig kravstor og umulig å kjøpe gave til (sente ut ønskelister til bursdagene sine, og ble super fornærmet om man gikk utenfor listen.. og det samme gjør hun med hele familien sin...)
Men men...

Så frekt!!!

Jepp... vi er ikke venner, den dag i dag. Ikke bare pga det altså, men mye annet også ;)

Hørtes ut som det var litt mer med den dama enn bare det ja. Nei, sånne mennesker får man bare kutte ut. Man er jo takknemlig for å få gave. Og iallfall en slik goodiebag. ;) uansett egentlig. Noen mennesker vet ikke hvor godt de har det. Synes det høres ut som en super gave jeg :)

Back
Topp