Gave-tips?

Lohne

Forelsket i forumet
Godt nyttår jinter!

Har dere noen skikkelig smarte gave-tips til barn? Tenkte jeg skulle være litt flink i år, å kjøpe bursdagsgaver o.l i god tid (og gjerne til en god pris). Er så lei av å gå på cubuc å kjøpe siste-liten-gaver som jeg blir sånn passelig fornøyd med!

Hva er det de har allerede... Her ble ordentlig lekekjøkken, basseng med baller og gynge hest i julegaver. Alle tre er veldig populære[;)]

Her ble lekekjøkken og sakkosekk vinnerne til jul[:)]

Blanding av stort og smått:

Lommelykt er en hit til to-treåringer.
Såpebobler, sånne pulverposer man blander i vann og kan lage store bobler med
mot sommeren: bedeleker som luftmadrass, armringer, oppblåsbare dyr el
gatekritt
bøtte,spade, sandkasseleker
gravemaskin til sandkassa
termos og tursekk
lydbøker
sånn skihopper i metall til å leke med i snøen
akebrett, rompeakebrett
klistremerker og klistremerkebok
sånne komprimerte vaksekluter
tegnesaker, maling, pensler, oljekritt, tegneblokk
formingssaker som glitter, lim, knapper, saks, papir osv

Mye fine klær på salg nå, da! [:)]
Kjøpte akkurat katvig ulldress og katvig body til Herman nå, til en fin pris [:)]

Takk for tips! Fint å høre andres idèer når man går litt i stå selv! Favorittjulegavene til Sigurd er Noas ark i tre med masse små dyr til og kost med søppelbrett[:D]

Hvis du skal ha en liten bursdagsgave, så synes jeg to ting er geniale:
1. puslespill! Mange fine i tre i ulike prisklasser. Super trening på mange måter. Pinsettgrepet får god trening om det er et puslespill med "håndtak"
2. Fargestifter som ikke er gjennomsiktige og lette å få av fra vegger etc. + ark

I tillegg liker jeg duplo og fine lekedyr. På lekebutikken her i byen har de fine dyr som er naturlige, altså at de ser ut som skikkelige dyr. Finnes feks. ulike hunder, morsomt å kjøpe en labrador om de har hund i huset [:)]

(Ellers digger jeg når Mattis får bøker, så bøker på salg er ingen dum ting å ha liggende!)

Back
Topp