gave til svigers =) ???

Annicken

Forumet er livet
Hva gir dere til svigers i år  ?

12 rosendahl kjøkkenglass + kalender av ungene. Må finne en liten ting til svigerfar :)

Problemet med svigers er at de har ALT d trenger! De har ikke behov for noen ting... Så her går det på fantasien løs. Vi har samme problem hvert år da vi er på hytta; si er veldig mange på tur og vi må være flinke på å ta vare på glassene våre slik at oppvaskmaskina (ja på hytta, som sagt det er ikke så mye disse folka trenger..) ikke skal gå hele tiden. Vi har prøvd merkelapper, klistremerker osv. Nå fant jeg på Traktør`n noen små klips som man fester til koppen! Vet jo at ingen egentlig trenger dette, men syntes det var en morsom ide :)Pluss at de får den nye cden til odd norstoga pga av saangen han skrev om farfar. Håpe dette faller i smak..
Flere forslag??

Vi kjøper boken "Til mitt kjære barnebarn" til alle fire besteforeldrene i år. Så kan de fylle ut om livet sitt, og gi det tilbake til jenta vår en gang.  Må være utrolig gøy å ha slike bøker om besteforeldrene sine, der de skriver om sine foreldre, sin oppvekst, når de møtte hverandre osv. Så jeg håper de blir godt mottatt. I tillegg får svigers en rosemalt klokke til hytta. Ekstragave til mine foreldre har jeg ikke funnet enda ;)

Har ikke peiling. Hos oss fikser samboeren gave til sin familie, og så fikser jeg til min.

Nimbus 2000 og en instruksjons video

Svigerfar får frimerker og svigermor får en adventskalender. Tror jeg skal plukke opp tipset til Ellinorsmamma også og kjøpe den boka. Så den her en dag, og den virka egentlig ganske allright:)

barna har laget fingeravtrykk på bilde,speilramme fra ikea:)(15kr ramma,billig og personlig) så skal vi kjøpe skilt med visdomsord:) + noen bilder!

Her blir det håndmalte suppeskål/terin (Eller noe sånnt i den duren). så lurer jeg virkelig på å også kjøpe denne boken om besteforeldrene. Synes det virker så koselig. Men det er i hovedsak på samboerens side. :)

Vanskelig å finne gaver til de som har alt. Så i år gir vi ei eske med litt forskjellig til mine foreldre og til svigers. Spekeskinke, speke pølser av mammen på kjøpesenterert :p røke laks, pakke med glass med forskjellig sild, juleskinke, julete, kaffe, rødvin, litt godis og julebakst som jeg og lillegutt uansett skal lage til jul, kanskje en god ost. Noe julepynt som lillegutt skal lage. Dette er forslag vi har skrevet opp. Kommer til å variere litt etter hva de liker

Svigerfar ønsket seg ullsokker, luer og hansker i år, så da får han det. Svigermor får et hjertesmykke fra Swarovski og hennes mann en flaske Cognac :))

Vet ikke, for det er mannen sitt ansvar :)

Svigermor har fått billetter til "Alt for Rognan" i førjulsgave for showet er før jul, og så får hun en kopp med bilde av alle 3 barnebarna sine og et innrammet barnehagebilde på julaften:) Svigerfar ser vi så og si ALDRI, men jeg tenker at det blir et innrammet barnehagebilde til han også..

cognacglass fra hadeland

Back
Topp