Gave til Svigerfar:...??

hegeee

Glad i forumet
ÅÅÅ.. det er så vanskelig å finne på gave til svigerforeldrene mine..
Svigerfar er 63 år i morgen.. men ønsker seg ikke noe...!
Men må jo finne på noe.. er ikke noe rundt tall.. men litt må han jo få.. vi skal dit i bursdag i morgen!
Han ønsker seg som sagt ikke noe.. og er en svæær kar.. så det er umulig å kjøpe klær ( det er det jeg ofte gjør til pappa og sambo..)
Noen som har noen forslag??
Alle forslag taes i mort med STOR takk!!![8D]

Det første har jeg ikke tenkt på.. men skal absolutt tenke litt til på det.. var ikke dumt..!
Vin har jeg allerede tenkt litt på.. men de bor nærme sverige.. og er stadig på harry handlig...hihi[;)]

Hjeeeelp!!

Er det ingen som gir gaver til svigers her??.. hihi [:D]

...siste lille dytt... i håp om at noen unner min svigerfar en gave...[:D]

ORIGINAL: Idrilmor

Kjøper mye bøker i gaver jeg. En god krim f eks?

Hmm.. ja.. kanskje... han er ikke så glad i slike bøker.. men vet han liker bøker om byen sin.. eller båter.. eller sånne ting..! Kanskje jeg skal spurte innom bokhandleren på vei hjem...

Takk takk:)

Mine sv.foreldre er mye på hytten og sånt. Så jeg kjøpte en sånn toalett mappe som man bretter ut og kan henge opp, hvis du skjønner. Veldig praktisk med masse god plass. Og orden på tingene

ORIGINAL: tipp

Mine sv.foreldre er mye på hytten og sånt. Så jeg kjøpte en sånn toalett mappe som man bretter ut og kan henge opp, hvis du skjønner. Veldig praktisk med masse god plass. Og orden på tingene

'
ja.. har sett dem[:)] Ser veldig praktisk ut!
De har ikke noe hytte eller båt eller camping eller noe sånt.. men de er jo en del ute å reiser...! hmm..
Sambo spurte mora om tips.. men hun ana ikke.. og sa at vi bare skulle kjøpe en god wisky... hehe.. så vi får se hva det blir til!

Men takk for tips[:D]

Back
Topp