Gave til student

Kengu

Forumet er livet
VIP
Hva kjøper man noen som er i gang med studielivet?
Bor i kollektiv så de har alt av utstyr.

Tenkte å kjøpe litt spekepølser , siden personen er glad i det, men hva annet er kjekt å få? :)

Trenger tips til både bursdag og julegave

Gavekort på den faghandleren som selger de fagbøkene personen trenger har vi gitt noen ganger.
Det har de alltid blitt glade for siden de trenger veldig mye bøker i begynnelsen av semestret så den måneden blir ofte litt trang

En kurv med ulike matvarer som holder seg godt? Mat er jo en stor utgift, så de fleste studenter setter nok pris på det. Feks pasta, ris, bønne ol på boks om personen liker det, granola, te/kaffe, krydder, ja du skjønner :)
Evt sminke til jente, det ønsket jeg meg alltid til jul da jeg var student :p

Helt ærlig var det penger jeg satte mest pris på å få i gave når jeg var student:-)

kjedelig gave kanskje, men det var de gavene som hjalp meg mest i hverdagen :-)

Studielån dekker knappest leieutgifter og man er ganske avhengig av å jobbe ved siden av studier.

om økonomien var noe romslig når jeg fikk pengegave da kunne jeg spare de til feks eksamenstiden hvor det ble mindre jobbing og mer fokus på eksamen. Eventuelt kunne jeg da selv styre pengene dit det virkelig var behov:-)

En kul almanakk. Penner og annet skriveutstyr. Notatblokker.

Det jeg syns var det beste å få når jeg var student var penger, drikke (vin, øl, sprit, brus), gode hårprodukter (gjerne best å vite merke hvis man gir det), eller kurv med mat (pasta, ferdigpakker med lasagne, supper, ol., hermetikk, spekemat, kjeks, muslibarer, nøtter, sjokolade, smågodt, chips, kaffe/te, osv.).

En kurv med ulike matvarer som holder seg godt? Mat er jo en stor utgift, så de fleste studenter setter nok pris på det. Feks pasta, ris, bønne ol på boks om personen liker det, granola, te/kaffe, krydder, ja du skjønner :)
Evt sminke til jente, det ønsket jeg meg alltid til jul da jeg var student :p
Ja ,har tenkt på mer mat i kurven med spekepølser :)

Vi satt veldig pris på stor pose med toalettruller, vaskemidler og lignende forbruksvarer som man trenger men som er kjedelig å bruke penger på :)

Back
Topp