Gave til storesøster når lillebror kommer?

lille liss

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Begynte å tenke på om jeg skal ha en gave klar og ett kort som besteforeldrene kan lese opp til henne, liggende klar i bagen :) Hun er 3 1/2 år, så hva kan evt den gaven være. ..?
Må jo pakke klar en bag til henne og fødebag til meg. Men hadde vært koselig å ha en gave klar som hun kan få når lillebror har kommet ;)
Ett kort der det står at nå har hun blitt storesøster og at vi gleder oss til at hun skal komme å treffe oss. Så kan hun få en gave...

Bare noen tanker... Flere som har tenkt noe slikt? Evt har noen gode ideer å komme med? :D

Her blir det gave til storesøstrene når de kommer på sykehuset... Blir nok å være der et døgn eller tre, så de får nok noe fint de kan holde på med mens de er på besøk, så det ikke bare blir kjedelig - og at jeg får hatt de der litt lengre før de blir såpass utålmodige at de vil hjem...

Veldig fin tanke :) har ingen barn fra før, men vi gjør nok noe lignende når nestemann kommer!

Jeg kommer til å kjøpe en gave, men aner ikke hva enda da :p kommer til å ha den med i bilen slik at hun får den når hun kommer på besøk :)

Ja, det var lurt ja ;) Gave når hun kommer på sykehuset passer kanskje bedre :D Men hva det blir har jeg ikke peiling på enda... :P Så om noen har forslag på det så rop ut ;)

Sniker fra mars. Jeg kjøpte puslespill og et brettspill til storesøster (nesten 2 år) så hadde hun noe å gjøre på sykehuset. Vi kunne også gjøre noe sammen slik at hun fikk sin dose oppmerksomhet :) Hun fikk gaven når hun kom til sykehuset.

Har ikke barn fra før..men husker at jeg selv fikk gave på sykehuset da jeg ble storesøster :)
Fin tanke det...

Kommer til å bli en gave til storebror fra lillesøster. Og så skal mannen og storebror ut å kjøpe gave til lillesøster før de skal komme på sykehuset ;) den daten er alt planlagt, så storebror gleder seg ;)

Når eldste mann på litt over 2 blei storebror fikk han togbane :) no når me ventet nr. tre veit eg ikkje ka eg skal finne på. Men alltid stas med ein storebrorpressang!! :) nr.2 (på 4år) er så utruleg klar for å bli storebror, så da må jo han og bli satt litt stas på... Eldste mann er ikkje så opptatt av det denne gang (han er snart 7år)

Jeg har å tenkt på å kjøpe en gave til storesøster, men usikker på hva.. Har vurdert noen uteleker som hun kan kose seg med på plenen/terassen i sommer, kjekt med noe som varer litt siden bhg stenger i den tiden og det sikkert blir en del hjemmetid på henne.. Men ikke bestemt noe enda, så følger med her for tips :)

Jentene mine på 5 og 7 år får vers en gave når de kommer på besøk :) vet ikke hva enda da men...

Jenten på 2 skal få seg duplo som vi kan bygge sammen når hun kommer.. tenker på wn bok eller noe også som vi kan lese :)

Back
Topp