Gave til storesøsken/pappa

blessed

Betatt av forumet
Skal dere gi gave til storesøsken fra babyen? Jeg skal kjøpe det jeg vet han ønsker seg mest, å ha med på sykehuset som han skal få når han skal se lillebror ☺️☺️
Sist laget jeg en liten pappa gave også som jeg hadde lagt hjemme som pappaen kunne kose seg med når han kom hjem etter fødselen.. Kjøpte noen øl, sjokolade, blad o.l
Bare for gøy ☺️
Hva skal dere?

Jeg tenkte på akkurat dette med gave til pappan, igår.. Han er veldig stor fotball fan, og siden han har kjøpt to arsenal body og en pysj til lille, tenkte jeg å få skrevet "pappa" på dem. Tror det er noe han ville syns var morsomt og koselig :) Han har bursdag en måned etter fødsel- og da skal vi på vår første familie reise (det vet han ikke). Så han får ganske tette gaver :P

Barnet er jo gave i seg selv - men vil gi han litt oppmerksomhet ved siden av som har med baby å gjøre, for han har vært så fantastisk hjelpsom og støttende hele svangerskapet! <3

Har veldig lyst til å gjøre noe spesielt for mannen, han har vært en helt utrolig god støtte og er bare verdens snilleste og kjekkeste mann! Men han tjener ti ganger så mye som meg og har alt han behøver... Så det må nok være noe som ikke kan kjøpes for penger! Og det er bare så vanskelig å komme på noe :P

Her blir det ingen gaver til storesøsken eller pappaen. Jeg syns det er unødvendig. Blir stas nok med baby

Jeg har kjøpt gave til pappan men det er fordi han har bursdag rett etter termin og ville ha noe fra babyen om han er kommet til bursdagen hans :)

Har lurt litt på å lage en liten goodiebag til pappan når han kommer hjem fra sykehuset etter fødslen, men det tar jeg Evt når det nærmer seg termin :) da blir det noe øl og noe snacks :)

Blir ingen gave til far her.. Han får små gaver igjennom året uansett. Babyen er stor nok gave :) Pakker diverse underholdning og snacks med til han. Han har litt sykehusforbi/syka, så han må hele tiden ha mat i magen når han er på sykehuset. Så skal bli spennende å bo på familierom under oppholdet :p

Her har vi tenkt å kjøpe gave til storesøstra på 3 år, tenke d blir mye fokus på babyen den første tida og besøk som kommer e jo hovedsak for å se baby... Vi vurdert litt fram og tilbake...om ho sku få nokka nytt til Sylvanian huset hennes, eller om ho skulle få seng og stellebord til babyborn sin... trur d blir d siste ;)
Ellers så har vi tenkt at om noen spør oss om ka vi ønske eller treng til babyen, så skal vi heller si at vi vil at storesøster ska få en liten ting ;) d gjorde ett vennepar av oss, med stor suksess :)

Her blir det to gaver til storebror bare :) Pappaen fikk seg ny HTC mobil i bursdagsgave, så han får ikke flere gaver fra meg på ei stund :p

Hahahaha! Hva har far gjort?!? Hans feil hele driten ;)

Fra spøk til alvor, jeg kommer nok til å kjøpe en goodiebag til ham som en overraskelse til både sykehuset og etterpå. Vi skal jo settes i gang, så det kan bli veldig lange dager for far også, og da er det jo greit med litt magasiner, mat, sjokolade osv. Nå drikker ikke min kjære alkohol, så dermed tenker jeg å kjøpe noe annet godt til ham for etter fødselen. Han er veeeeeeeldig glad i marsipankake, så skal ikke de bort fra at mamma får i oppdrag å kjøpe det til ham hvis ikke vi får familierom på sykehuset.

Hadde tenkt å gi gave til storesøster, men hun har fått en del ting nå når jeg har kjøpt til mini, så tenker hun har fått nok for en stund :p

Kjøper ikke noe til pappaen, eller kommer til å ting i føde bagen som han liker, nøtter og energidrikk, ellers så blir det ikke noe.

Pappaen får en diamant til i slipsnålen sin. Fikk en slipsnål i hvitt gull med to diamanter i når lillesøster ble født, så nå blir det tre diamanter, ett for hvert av barna. Til storesøsknene vet jeg ikke om vi kjøper noe, blir i såfall en liten ting. De har fått så mye i sommer, så mulig vi dropper det..

Har tenkt til å gi storebror en liten oppmerksomhet som skal være fra lillesøster`n (som han kaller henne) :)
Mannen får en datter :P

Storesøsknene skal få gaver fra babyen ja. :) Og de store har allerede kjøpt lekene de vil gi til babyen. :) Regner ikke med at jeg kjøper noe til mannen, hvis ikke det blir noe spesielt. Jeg derimot, skal ha noe veldig fint etter dette forferdelige svangerskapet. :P :P :D

Har kjøpt gave til storebror allerede, og jeg tenker å kjøpe en ting til pappa også:) litt usikker på hva det blir enda men. :P

Kommende storesøster har kjøpt en koseklut til lillebror og så får hun piratskipet til Jake i gave etter fødselen :) har ikke behov for å gi henne noe, men jg syns det er koselig å gjøre litt stas på henne og <3 så blir det mye kos og oppmerksomhet på henne i tillegg. Gleder meg til å kunne gå ut på lekeplassen og kunne leke ordentlig med henne igjen :D

Pappaen får ikke noe tror jeg... Han fikk sist, men da var liksom alt nytt og han ble pappa for første gang :)

Back
Topp