Gave til søsken?

Vurderer å kjøpe den til jul til min 1åring også! De har slike i barnehagen og jeg synes de er så stilige ;) så gjerne han kan passe sin "egen" baby når mamma må passe sin. :p
Haha, var akkurat det jeg tenkte selv=) Synes det er fint at de er i tøy, plastdukkene biter hun gjerne fingrene av :P

Her har jeg vurdert det, og jeg har enda ikke helt bestemt meg. Tenker at det hadde vært fint å hatt en liten ting, men samtidig så tenker jeg at hun får pakkekalender med pakke hver dag og så er det jo jul. Dessuten er jeg ganske sikker på at hun kommer til å få pakke hos begge par med besteforeldre når de kommer på besøk.

Storebror her skal få en liten pakke fra lillebror. Ikke noe stort, bare en liten ting som han "har med seg" for å gi til storebroren sin. Storebror skal også få kjøpe den første bamsen til babyen, sambo tar han med for å handle før han kommer på besøk på sykehuset (hvis det ikke er en søndag da :p )

Haha, var akkurat det jeg tenkte selv=) Synes det er fint at de er i tøy, plastdukkene biter hun gjerne fingrene av :P
Gjorde min datter og..
Spurte hvorfor. "Hun var ulydig" smeller det fra min nesten da 3 år gamle datter. :O
Aner ikke hvor hun hadde plukket opp det for det for her i huset biter vi ikke ulydige barn hvertfall. :(

Back
Topp