Gave til pappan?

Solfrua

Elsker forumet
Septembermødre <3
Noen som har tenkt å kjøpe noe som gave til den nybakte pappan? Har litt lyst til det. Ikke noe veldig dyrt, men en oppmerksomhet. Noen med gode ideer?
 
Nei det får han ikkje.. Januar-mars er mareritt mnd økonomisk sett så det skjer ikkje, pluss at han har bursdag i mars..
 
Ville ærlig talt ikke visst hva jeg skulle funnet på... synes det er vanskelig nok når det er jul eller bursdag. :p

Meeeeen, kan hende jeg finner på å lage et eller annet for å vise hvor glad jeg er for at han er som han er og at jeg synes han er en superpappa allerede. :Heartred:happy:
 
Eeeeee nei. Er ikke han som skal presse ut ungen :p Hahahah. ! Synst baby er gave til han i seg selv. Har tross alt bært hans barn i 9 mnd for oss.
 
Har tenkt tanken selv. I og med at jeg har vært såpass dårlig dette svangerskapet i motsetning til de to andre gangene, så har det blitt mye ekstra på han både når det gjelder hus og barn - og ikke minst den gravide hormonbomba :oops:, og han fortjener virkelig en oppmerksomhet synes jeg. Men hva det skulle være vet jeg jammen ikke.. Trenger jo ikke å være noe stort :)
 
Min kjære kunne virkelig fortjent en ekstra oppmerksomhet nå ettersom han har holdt ut, vært tålmodig og ekstra snill med meg i snart 9 mnd. Hadde vært koselig å kunne vise han at jeg virkelig har satt pris på det, men usikker på hvordan gave det skulle vært. :-/ Tar gjerne imot tips her også! :)
 
Jeg bestiller PL kanalen og kjøper favorittølet hans :) Han har vært helt fantastisk gjennom hele svangerskapet. Han er det vanligvis også, men nå har han jo virkelig måttet trø til de dagene der ryggen min har sagt stopp og i begynnelsen når jeg lå strak ut med kvalme og oppkast. Ikke et sukk, og er bare opptatt av at jeg skal ha det bra.

I går tok jeg turen med hunden og laget hjemmelaga hamburger mens han fikk beskjed om å sette seg i sofaen og slappe av. Det er ikke hver dag jeg har energi til å gi litt tilbake til verdens beste mann, så at han også fortjener noe - så absolutt! :)
 
Nei, det fikk han ikke. Verken første gangen eller nå ;) Har ikke fått noe av han jeg heller :p
 
Går det ikke an å bare lage/kjøpe et fint kort til ham? Skriv hvor mye du setter pris på ham og hva du føler. Det hadde min mann satt pris på.
:)
 
Går det ikke an å bare lage/kjøpe et fint kort til ham? Skriv hvor mye du setter pris på ham og hva du føler. Det hadde min mann satt pris på.
:)
Eg skrev en lang mail til gubben på jobb her en dag bare for å fortelle han akkurat det så synes det er mer enn godt nok :) Han ble helt rørt til tårer :) hehe..
 
Nei, han får ikke noe, og det gjør ikke jeg heller. Babyen er vel mer enn nok gave i seg selv. Klart at han har vært super i disse ni månedene, men det har vel jeg også som har båret fram barnet vårt med vondter og alt som hører med? [emoji16]
 
Går det ikke an å bare lage/kjøpe et fint kort til ham? Skriv hvor mye du setter pris på ham og hva du føler. Det hadde min mann satt pris på.
:)
Det blir nok noe sånt ja :) Kanskje ta en titt på pinterest eller google, eller kortbutikken :)
 
Navne smykke? jeg har ikke pappaen fått noe og ikke jeg heller
 
gaven hans får bli at jeg endelig har en sjanse for å bli bra igjen etter dette svangerskapet og endelig kan gjøre mer hjemme... :p bl.a litt mer middager, og litt mer rydding... :p
 
Hadde egentlig ikke tenkt til å kjøpe noe men det er jo veldig hyggelig å kunne gi noe da :)
Får se hva jeg finner på.
 
Back
Topp