Gave til pappa??

peiki

Blir kjent med forumet
Har dere tenkt å kjøpe noe til pappa?

her er vi førstegangs og har vi bryllupsdagen også i September :) så hadde tenkt å gi han noe spesielt så kan minne han vår første barn.

Han er veldig glad i klokker mens så han har veldig mange... er tomt for ideer ... er det noen har som har gjort noe slikt ?

takk på forhånd

Vi skal kjøpe oss nytt speilreflekskamera istedet for sånne fødegaver. Tenker det er gave nok i å få bli forelder [emoji4]

Jeg kjøpte en ramme med et fint ordtak om papparollen med bilde av han og frøkna i første gang samt en spill vi kunne spille sammen, med nr 2 fikk han en far/datter figur fra willow tree[emoji173]️

Takk for forskjell svarer :)
Jeg er fortsatt tomt for ideer. ser masse ting på nett men ikke noe jeg liker

Sniker fra august. Vi har termin og bryllupsdag i august. Jeg har kjøpt han støyreduserende hodetelefoner i gave [emoji6]
Han reiser mye i forbindelse med jobb, så vet han ønsker seg slike. Pluss at han kan bruke de ved for mye babygråt(?)[emoji6] (internspøk, slik at ingen tror vi faktisk tenker sånn[emoji28])

Kanskje du kan kjøpe en smartklokke? [emoji4] applewatch serie 1 f.eks. Jeg vurderer å kjøpe ei norrøna sykkelbukse til min mann. Han ønsker seg det, og har stått på med oppussing alene og tatt seg av barna så og si alene den siste tiden siden jeg er syk. Fikk appleklokke av han for litt siden som ei oppmuntring og pågangsboost[emoji173]️

Sniker fra august. Vi har termin og bryllupsdag i august. Jeg har kjøpt han støyreduserende hodetelefoner i gave [emoji6]
Han reiser mye i forbindelse med jobb, så vet han ønsker seg slike. Pluss at han kan bruke de ved for mye babygråt(?)[emoji6] (internspøk, slik at ingen tror vi faktisk tenker sånn[emoji28])

Jeg gikk med hørselvern de værste gråteperiodene, så har ingen problemer med å forstå nytten med støydempende hodetelefoner [emoji23]

Er det vanlig med gave til far? Og er det vanlig at far gir mor gave etter endt fødsel? I tilfelle hva? [emoji85][emoji254][emoji166]

Er det vanlig med gave til far? Og er det vanlig at far gir mor gave etter endt fødsel? I tilfelle hva? [emoji85][emoji254][emoji166]

Ikke vanlig rundtom her. Vi gav ikke til hverandre sist og skal ikke denne gangen heller. Vi får jo tross alt verdens beste gave på deling. Materielle ting betyr ingenting :p

Nei, det er i mine øyne ikke vanlig [emoji14]
Man får da en fin gave sammen, og denne gaven koster og en del myp utstyr [emoji14]

Jeg hadde ikke tenkt å kjøpe noe, men så var det noen som tipset om en sangbok på en annen side, noe jeg syntes var en veldig god idé. Samboeren min har nettopp begynt å ta opp gitarspillingen sin igjen, så tenker det kan være en fin gave som kan ligge hjemme og vente på han når han må dra hjem fra barsel. En sangbok med barnesanger og noter :)

Back
Topp