"Gave" til pappa

lizzed

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Novemberlykke 2018
Jeg har ikke tenkt til å kjøpe noen stor barselgave eller noe - vi får jo en babis :-D men så kom jeg over denne: http://babyboble.com/tag/pappa-for-forste-gang/

Synes det var en skikkelig kul ide! Jeg kan ikke scrappe eller no sånt, men tenkte å kjøpe inn litt snacks til ham (en kurv med litt småtteri) som han kan kose seg med mens vi er på sykehuset :-) Hadde hatt lyst til å finne en kul kopp også (noe med pappa), men synes ikke jeg finner noen som ser gode og fine ut.. må vel vente til farsdag.. :-)

Med nr1 så lagde jeg til en korg med favoritt snop, pondus, noen litt fancy ølsorter etvpar t-skjorter og et kort der jeg skrev at det var hans tur med litt oppmerksomhet og takket for han hadde vært så tålmodig og god under graviditeten. Han fikk den en stund før termin. Han ble kjempeglad for det. Kanskje jeg skulle gjøre det samme nå, for han fortjener det ekstra denne gangen siden jeg ofte ikke får til noe pga smertene har han hatt mye husansvar og tatt toåringen mye.

ImageUploadedByBV Forum1427201295.682664.jpgImageUploadedByBV Forum1427201306.825326.jpg

Jeg har begynt på en boks :) prøver å inne innhold jeg vet han liker, som han kan få når det nærmer seg termin, eller jeg ligger på føden med bebis og han er blitt kastet ut :) noen forslag til innhold i boksen?

Jeg har ikke tenkt til å kjøpe noen stor barselgave eller noe - vi får jo en babis :-D men så kom jeg over denne: http://babyboble.com/tag/pappa-for-forste-gang/

Synes det var en skikkelig kul ide! Jeg kan ikke scrappe eller no sånt, men tenkte å kjøpe inn litt snacks til ham (en kurv med litt småtteri) som han kan kose seg med mens vi er på sykehuset :-) Hadde hatt lyst til å finne en kul kopp også (noe med pappa), men synes ikke jeg finner noen som ser gode og fine ut.. må vel vente til farsdag.. :-)

Jeg vet nille har hatt pappa kopp, skal sjekke neste gang jeg er i nærheten av en :)

Kjente jeg fikk litt dårlig samvittighet nå! Har jo ikke tenkt på å gi gave til mannen. Han har jo vært en helt gjennom hele svangerskapet og tatt seg av storebror mens mor har kastet opp, hatt humørsvingninger, vondter her og der, klaging etc... Han er så god mot meg! :) og jeg vet at han har tenkt å gi meg en fødselgave !

Så nå skal jeg prøve å tenke ut no gøy til han! ;) bra med tips fra denne tråden!!

Vis vedlegget 109334Vis vedlegget 109335

Jeg har begynt på en boks :) prøver å inne innhold jeg vet han liker, som han kan få når det nærmer seg termin, eller jeg ligger på føden med bebis og han er blitt kastet ut :) noen forslag til innhold i boksen?

Hører mye bra om de bambus t-skjortene de har på enklere liv. Tror også Felleskjøpet har :) Flaxlodd? Kinobilletter?
Kjente jeg ble sikkelig motivert til å ordne noe til pappan nå :) han fortjener faktisk en liten oppmerksomhet. Trenger ikke være noe dyrt heller liksom.

Kjente jeg fikk litt dårlig samvittighet nå! Har jo ikke tenkt på å gi gave til mannen. Han har jo vært en helt gjennom hele svangerskapet og tatt seg av storebror mens mor har kastet opp, hatt humørsvingninger, vondter her og der, klaging etc... Han er så god mot meg! :) og jeg vet at han har tenkt å gi meg en fødselgave !

Så nå skal jeg prøve å tenke ut no gøy til han! ;) bra med tips fra denne tråden!!
Mitt poeng var jo nettopp det at det ikke trenger å være noen stor gave, men bare en oppmerksomhet som blad, godis, øl, eller annet de liker :-D Får se hva jeg orker og rekker å få til selv.. må jo være noe som tåler å bli lagret....!

Her er det mannen som har tatt hormonerne og vært bitchy og vanskelig så han får faktisk ingen ting! Eller jo han får et fantastisk barn, som jeg har bært frem til han. Så jeg føler vel at det helst er jeg som fortjener noe skikkelig fint noe..

Her er det mannen som har tatt hormonerne og vært bitchy og vanskelig så han får faktisk ingen ting! Eller jo han får et fantastisk barn, som jeg har bært frem til han. Så jeg føler vel at det helst er jeg som fortjener noe skikkelig fint noe..

Uff, ikke helt heldig du da :( det tok lang tid før mannen min forstod at kroppen min var i endring og jeg ikke var helt i vater eller kontroll. Han så eller kjente liksom ikke noe ytre fysiske tegn på det før det var gått nesten syv måneder. Nå har han begynt å jekke seg, og innser at det å gå gravid er ikke hverdagskost. Pluss han føler han forsvinner litt i graviditeten, så derfor tror jeg han trenger en liten "pick me up" nå når det nærmer seg slutten.

Dumming!! Noen forstår bare ikke hva det betyr å bære frem et barn! Som jeg skrev så har mannen min vært god mot meg.. Men den største jobben har han gjort ved å ta vare på sønnen vår. Selv om jeg har følt meg litt glemt av han innimellom så har han gjort det han kunne... Så jeg skal ikke klage! Selv om jeg har klaget MYE til han!!!:(

Ikke at jeg har hatt så mye behov for å bli dulla med så han føler seg vel bare litt glemt og at all oppmerksomhet fra andre er rettet mot meg

De har pappakopp på dagsmarked :) så det da jeg var der idag.

Trudde der var flere av dem.

Grimstad, Farsund, Mysen, Halden, Drammen, Drøbak, Larvik, Holmestrand, Sandefjord, Tønsberg og Horten.
Ja, men kun på østlandet og sørlandet..! Hjelper ikke når jeg bor i Molde ;-) men takk for tipset uansett

Jeg må bare si at jeg falt veldig for denne ideen. Har en samboer som har vært utrolig snill, hjelpsom og støttende. Så han fortjener virkelig en knakende fin "pappa-box". Jeg har begynt å lage en i dag. Sammensatt av litt forskjellig nyttig og noe unyttig å ha med når det skal fødes.

Back
Topp