Gave til pappa ved fødsel

Hujedamej

Betatt av forumet
Novemberlykke 2016
Jeg har lyst til å kjøpe noe symbolsk til min superomtenksomme kjæreste som nok kommer til å bli en superfantastisk pappa, som han kan få som en liten overraskelse på sykehuset etter at sønnen vår er født.

Jeg tror ikke han forventer noe, og det er vårt første barn så vi har egentlig nok ting å kjøpe til babyen, men jeg har veldig lyst til å gi ham en oppmerksomhet fordi han er så super som han er!
Har dere tenkt på noe som kan passe? Forslag?

Så koselig! Jeg har også vært inne på tanken om gave til fødselen! Jeg endte opp med å kjøpe en bok til han nå før fødsel(brygg mer øl!) også skrev jeg et fint kort om hvor fantastisk han har vært og er under graviditeten. Farsdag er jo 13.november i år så jeg har kjøpt denne på motefee og håper at baby er ute til da så kan han få den:)
$_1.JPG

Siste dag før igangsetting hos meg er dagen før farsdag, så jeg holder meg til den gaven, uten at jeg veit hva jeg skal ordne :-P

Jeg vil også gi han en gave etter fødselen. Vet ikke helt hva enda, men er på utkikk:p

Sniker fra september:
Jeg har laget en goodiebag til kommende far. Oppi den har jeg en t-skjorte med personlig tekst, hjemmelaget personlig kaffekopp, boka 'baby- en bruksanvisning'(den er kjempe morsom og kjekk til førstegangspappa), en sjokolade, redbull og snus.
Denne har jeg lovet han skal få når jeg passerer 4 cm åpning evt vannet går :D

Ikkje dum ide. Eg kjøpte ikkje noke til fødsel sist, men til bursdagen nokre mnd etterpå fikk han T-skjorte med "daddy since 2014" på fra guttungen.

Ingen planer om gave o forbindelse med fødsel, men tenkte ikke på at det er farsdag samme mnd. Må vel finne på et eller annet da tenker jeg, men blir ikke store greiene

Tenker ikke noe stort jeg heller. Mer en liten oppmerksomhet som takk for at han er der hele veien, tykt og tynt. Og fordi han fortjener å få høre det igjen, at han kommer til å bli en fantastisk pappa. <3

Likte den t-skjorta. Og kanskje en sånn bok, og noe han liker.

Håper det er så lite folk på føden når vår kommer (sist i nov) at han kan få bli der og slipper å reise hjem. Litt usikker på hva vi evt gjør med hunden, men det får vi finne ut av. (Besteforeldre er over 40 mil unna).

Tenker ikke å gi han noen spesiell gave, forventer heller ingen gave fra han til meg. Vi er snille med hverandre og er et godt team som setter pris på hverandre og begge verdsetter den jobben den andre gjør. Gjør litt ekstra stas på han på farsdag og sånn, men ikke noe voldsomme greier :)

Denne fikk samboer fra meg når eg fortalte vi skulle ha baby for første gang. Synes den var litt morsom å lese i :)

Samboeren fikk denne i gave fra ei god venninne til bursdag den 13 juli. Jeg fikk veldig lyst til å kjøpe sånn t-skjorte til den 13 NOV. Noe sier meg at nurket kommer før den tid så kanskje jeg må kjøpe litt på forhånd ;)

Personlig synes jeg det er tull, gi gave! Man får en baby, større enn det blir det ikke. vi skal heller legg ekstra i første mor og fars dag

Koselig tanke. Vi er ikke så voldsomme på gaver. Vi er mer der at de små spontane tingene betyr mest. Selv om mannen min ville gitt meg gaver hver dag om han fikk lov. :confused: Jeg synes gaver er litt skummelt å motta. :p

Så koselig! Jeg har også vært inne på tanken om gave til fødselen! Jeg endte opp med å kjøpe en bok til han nå før fødsel(brygg mer øl!) også skrev jeg et fint kort om hvor fantastisk han har vært og er under graviditeten. Farsdag er jo 13.november i år så jeg har kjøpt denne på motefee og håper at baby er ute til da så kan han få den:)
$_1.JPG
Hei.
Har du link til denne T-shirt?
Kjæresten min digger sånne med skrift;)

Jeg har kjøpt noen fine mansjettknapper i sølv som jeg skal gravere inn fødselsdato og navnet til barnet vårt :) Han får de riktig nok ikke rett etter fødselen, men tenker det ikke gjør noe om han får de litt i etterkant :)

Back
Topp