Gave til kreftpasient

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Hva kan jeg gi i gave til en småbarnsmamma som er kreftpasient?

Må være noe som kan sendes og er kun ei bekjent. Vil bare sende en tanke.
 
Kanskje noe pleieprodukter som lukter veldig godt, så man føler seg litt freshere når ting er kjipt. Eller kanskje en sånn varmepose man kan putte i microen. Synes det ser så koselig ut når man er kald om vinteren.
Eller noe som passer når man farter mye til sykehus. Som Spotify eller netflix gavekort.
Og et hyggelig kort. :)
 
Bok er en god idé, men jeg kjenner henne ikke så godt, så jeg vet ikke om hun leser.
 
Bøker, lydbok, god bodylotion, dusjsåpe, håndkrem
 
Signerer de over :)
Kanskje pakke det du bestemmer deg for å gi ned i en fin kurv, kanskje litt cellofan rundt og en sløyfe? :)
 
Hvis jeg ikke hadde kjent henne så godt hadde jeg sendt over en sånn tegneblokk for voksne og noen fargestifter :)
 
Uansett hva du gir blir det nok satt pris på, om det så er et god bedring kort eller bok eller blomster:) det jeg hadde tenkt er at av erfaring så blir kreftpasienter fort veldig sliten, så et kort, fine blomster, sjokolade eller gavekort på spotify som ikke krever så mye hadde vært fine gaver:) men det er jo smak og behag, gi hva du føler er rett:)
 
Så på butikken nå at de hadde gavekort på abonnement på blader, da kan hun velge selv også:)
 
Back
Topp