Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir jo litt annerledes hvis det har skjedd noe spesielt eller at man av en eller annen grunn har fått et helt spesielt forhold til jordmor.
Jordmora som hadde oss under størsteparten av fødselsforløpet var et helt forferdelig menneske, så om noe sendes dit så er det en klage!
Enig!Nei, det har jeg aldri tenkt på en gang! Mine fødsler har gått så fort at jeg ikke har hatt tid til å få et forhold til jordmor på fødeavdelingen i det hele tatt.
Også tenker jeg slik at dette er jobben deres. Tenk om de skulle mottatt gaver fra alle. De tar jo i mot flere barn hver dag!
Det ligger rett og slett i min natur å vise takknemlighet på denne måten.
Jeg er helt enig i at "de gjør jo bare jobben sin". MEN, det er mange måter å gjøre jobben sin på.
Det finnes unntak overalt, og jeg er overbevist om at den jordmoren jeg hadde- var et slikt unntak .
Det er derfor i mitt hode helt på sin plass å verdsette slik arbeidskraft istedenfor å ta det som en selvfølge fordi di bare gjorde jobben sin. Fordi at for meg så gjorde hun så innmari mye mer enn det.