Gave til barnebursdag til 4-åring.

twinsplusone

Betatt av forumet
Det dukket opp invitasjon til barnebursdag til en av jentene på avdelingen til mine barn. Jeg er helt grønn på gaver i den forbindelse, så jeg lurer på hvilken pris det ervanlig å legge seg på i bursdagsgave? Hva er fine gaver å gi?
 
Vi ble i bhg enige om å følge standard fra skolen, inntil 50 i kontant eller inntil 100 i gave... Standard fra sist 4 års dag jeg var i. Rosa, rosa, rosa. Neglelakk og perleri. Rosa og glitter
 
50 kr holder plenty og hjemmelaget kort er hyggeligere enn kjøpekort. Modellkitt er kjekt.
 
synes også at 50-ish er helt passe. Jeg har kjøpt fargerull på biltema, selvklebende, og noe fargesaker gjerne, evt gatekritt til sommerbarn, men i siste jentebursdag var min datter da den eneste som ikke ga bort noe rosa/glitter-opplegg.

Jeg tror nå likevel at i alle fall mine barn hade hatt større glede av den fargerullen (hun har fått en selv også) enn neglelakk som storesøster på 7 år brukte til neglelakkparty på hele selskapet, sånn med eller mindre på negler og fingre...
 
Mellom 50 og 100 kr er passe. Kjipt å gi penger i den alderen, finn på noe du vet fenger. Ty bamse? Spør foreldrene hva hun ønsker seg?
 
Mellom 50 og 100 kr er passe. Kjipt å gi penger i den alderen, finn på noe du vet fenger. Ty bamse? Spør foreldrene hva hun ønsker seg?
Enig, i den alderen gir vi ikke penger. Ikke før de er 8-9 år
 
Det dukket opp invitasjon til barnebursdag til en av jentene på avdelingen til mine barn. Jeg er helt grønn på gaver i den forbindelse, så jeg lurer på hvilken pris det ervanlig å legge seg på i bursdagsgave? Hva er fine gaver å gi?
100kr :) jeg pleier å kjøpe Lego når de har tilbud eller puslespil :) De har 50% på puslespil på Ark for tiden :)
 
Gir for ca 100 kr. Pleier å kjøpe Lego, bøker og puslespill når det er på salg så jeg har et lite lager liggende så kan hun som skal i bursdag velge hva hun vil gi :)
 
Back
Topp