Gave til 40åring?!

Tarlica

Gift med forumet
Min kjære bror fyller 40, og har ærlig talt ingen ANING på hva jeg skal kjøpe.. Skal evt spleise med forloveden hans, men blir vel på max 4000,- (er dette for gjerrigt?) tror jeg... Han kjører lastebil, er null innteressert i klær, men mekker mye bil, er mekaniker av yrke..

ALLE gode råd mottas med takk!!!!

Vi kjøpte for 1000 kr, og syntes det var å ta hardt i. 4000 synes jeg er - tja - mye? Ideer... Opplevelser? Altså konsertbilletter, restaurantbesøk? Tur til en bilmesse eller noe kanskje?

Denne http://www.jernia.no/k/ki.aspx?sku=609027 og en flaske vin![:)]

ORIGINAL: Fru Riskorn

Vi kjøpte for 1000 kr, og syntes det var å ta hardt i. 4000 synes jeg er - tja - mye? Ideer... Opplevelser? Altså konsertbilletter, restaurantbesøk? Tur til en bilmesse eller noe kanskje?

ja, synes også det blir mye, men det var absolutt MAXprisen[;)] tar gjerne rundt 1000,- fra oss!!

har det samme problemet, min mann blir 40...

jeg prøver å finne en portvin eller noe annet som ble laget det året han ble født...

ORIGINAL: lille assa 75

har det samme problemet, min mann blir 40...

jeg prøver å finne en portvin eller noe annet som ble laget det året han ble født...

det var smart!! [:D] men han er mest fan av øl da...[&:]

ORIGINAL: Kizzapus

Cognac og biletter til noe han liker.
Evt en fotballtur hvis han liker det.

finnes det dyr cognac da? dyrere enn 3kors? [;)] DET tror jeg han liker[:D]

en tur på rudskogen med banekjøring

eller noe nytt fancy verktøy

ORIGINAL: Tarlica

ORIGINAL: Kizzapus

Cognac og biletter til noe han liker.
Evt en fotballtur hvis han liker det.

finnes det dyr cognac da? dyrere enn 3kors? [;)] DET tror jeg han liker[:D]

Min mann, som er cognac fan anbefaler Ragnaud-Sabourin 35 til 1400 kr.

DA prøver vi fallskjermhopping, HAHA!!! Han kommer til å dette av stolen[:D][:D] Så spleiser vi med søstra til svigerinnen min, så da blir det ikke så dyrt heller.. HVIS det er utelukket, blir det cognac og evt verktøy...

TAKK FOR HJELPEN!!!! Dere er virkelig gode å ha[:D][:D][:D][:D]

Back
Topp