Gave til 4 åring (Jente)

*rugekassen*

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Noen gavetips til bursdagspresang fra foreldre? hun har alt mulig dukker, kjøkken, sykkel,sparkesykler, musikkinstrument, telt, trampoline, ds... er helt blank for ideer så tips blir mottatt med takk :) :)

Om det virkelig ikke er noe hun trenger så tror jeg at jeg ville kjøpt en liten ting hun kanskje ønsker seg, og heller satt penger på konto. Eventuelt en opplevelse kanskje (tur i dyrepark, fornøyelsespark eller noe hun kunne likt)? :)

Om det virkelig ikke er noe hun trenger så tror jeg at jeg ville kjøpt en liten ting hun kanskje ønsker seg, og heller satt penger på konto. Eventuelt en opplevelse kanskje (tur i dyrepark, fornøyelsespark eller noe hun kunne likt)? :)
Signerer. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Penger på konto,gavekort på badeland, kinobiletter:)

Dette står på lista til min som snart blir 4:
- fiskestang
- dukkehus
- vugge til dukken
- klær til dukken
- dyne og pute til dukken
- Gavekort på kino, hopp i havet eller klippekort på risenga svømmehall
Lydbøker
Kjøkkenapperater (leker) eks. Kjøkkenmaskin, kaffetrakter håndmixer ol. STRYKEJERN
Camelback drikkeflaske
- Klassiske Disney prinsessefilmer
- Sminkehode

Jeg har ingen fireåring, men jeg liker best å få tøy til mine barn. Leker forventes det at skal bli superpopulære, noe de sjeldent blir, mens klær er noe jeg mener de aldri for mye av :)

Vesla vår har også alt, samt at hun ikke ønsket seg noe. Så hun fikk kinotur, en dvdfilm og penger på konto.

Back
Topp