Gave til 30 åring

Brunette87

Forelsket i forumet
Hei. Trenger bursdags gave forslag til en venninna som ble 30 år. Må være budsjettvennlig. Hun er alene mor. Så bør være noe som tåler at barn kan få tak i det, uten at det blir ødelagt.

Hei. Trenger bursdags gave forslag til en venninna som ble 30 år. Må være budsjettvennlig. Hun er alene mor. Så bør være noe som tåler at barn kan få tak i det, uten at det blir ødelagt.
Smykke/armbånd/øredobber? Sølv er fint.
Fotobok med minner av dere to?
Gavekort på kino eller middag som dere kan gå på når ting åpner opp igjen? Om hun har tilgang på barnevakt/du stiller med barnevakt.
Vet du om noe spesielt hun trenger? De aller fleste har jo det de trenger i dag.

Spating, ansiktsmaske, shampo/balsam, neglelakk, dusjsåpe av litt finere type:) Det klarer ikkje barn å få tak i(satse eg på) :)

-Gode kremer/dusjartikler.
-smykke
-bok
-behandling på ansikt/kropp
-betalt frisørtime
-ullsett
-skaff en barnevakt og ta henne med ut på en jentekveld?

Er det noen du kan gå sammen med (hennes foreldre, søsken feks) slik at de kan være barnevakt. Så kan du spandere kino eller en lunsj/middag ute :) tror det hadde vært den beste gaven i verden selvom jeg ikke er alenemor :)

Jeg hadde satt pris på en middag sammen med venninne og ordne med barnvakt.
Visst du vill det skall vær ett minne hadde jeg godt før ett smykke

Jeg hadde satt pris på smykke eller øredobber som et fint minne

Ville funnet ut hva hun liker , jeg hadde ikke satt pris på smykke feks, da ville det jo vært dumt å kjøpe det.

Back
Topp