Gave til 3 år gammel gutt?

Milliun

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Frøkna er invitert i bursdag til en gutt i bhg. Det er første gang det blir bhg bursdag for henne/oss. Det er naturlig at en voksen blir med? Hun fyller 3 år i juli, er veldig sjenert og ikke tørr ennå. Og hvor mye kjøper en gave for? Noen gavetips? :)

Når min skulle i selskap i den alderen så spurte jeg foreldrene hva de ville :) men de hadde fått tak i så mange som kunne hjelpe så vi var ikke med :) ( var bare 6 barn der ) men min var ikke sjenert da :) vis hun vill ha dere med så hadde jeg blitt med :)

Dupplo er jo alltid en hitt :D
Eller tegnesaker :)
Dyreludo?
En bok?
Plast dyr?
Uno junior
Noe med såpebobbler ( slår jo aldri feil :p)

Vi pleier å bruke ca 100 kr :)

Vi har vært med vår 3 år gamle gutt i de to barnebursdagene han har vært i ☺️

Gavetips:
Duplo
Biler
Plastelina
Tegnesaker
Tøff tegnebok
Ball eller andre uteleker

Vi har brukt 75-100 kr ☺️

Takk for svar Hun er veldig sjenert i utgangspunktet, og vi har akkurat flyttet. Bhg har hun gått i i i 5 uker så hun er jo ikke så godt kjent med de andre barna og foreldre akkurat.. Kan jo høre om det er greit at en av oss.er med

Leire er poppis her :) og andre forbruksting som tegne-hobbysaker og bøker :)

Det er helt sikkert greit at dere blir med :) Ville selv sagt fra at hun er litt sjenert og usikker, og at dere derfor håper det er greit at en av dere også kommer.

Synes du har fått gode gavetips allerede, alt det nevnte er populære leker for 3-åringene på avdelingen jeg jobber på. Uteleker er særlig en hit nå på våren/sommeren :)

Back
Topp