Gave jente 2 år

Frøken Fryd

Elsker forumet
Juli13-jentene
jo altså...dere som ha barn før...
Hva kunne en 1åring ønska seg til bursdagen sin?

Niesa mi har fylt 1 år, men gave skal hun få når jeg kommer hjem.
Er jo ikke så ofte med henne, så har ikke fått sett hvordan hun har utviklet seg og hva hun er for stor/liten til å leke med...

Har dere noen forslag? Hvordan er en 1åring?

Tipper at alt med Hello Kitty slår an tenker jeg!

Vi kjøpte klær til niesa vår sin 2 års dag :) ho elske rosa hvertfall ;)
Ellers fikk ho dukkevogn, sminkebord, dukkeseng, dukke, dukkemoped... :P
Ka med en koselig bok? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

He He er ikke fan selv- men du spurte hva de likte ikke hva jeg likte;)

He He er ikke fan selv- men du spurte hva de likte ikke hva jeg likte;)
sant nok :-P
Men har ikke sett hun lille siden jul.... og klarer ikke å se for meg at hello kitty er tingen. fikk tips om koppeservice og sånn også, men har fått for meg at de er litt små for det? blir vel evt bare å tygge på det?

Har virkelig ikke peiling jeg :-P og så er det så vanskelig når jeg ikke får se dem i action....kanskje jeg bare må krype til korset og forhøre meg med søstera mi ;)

Vi var i 2års bursdag for ikke så lenge siden og da kjøpte vi en sånn liten koffert du kan ha med inn på flyet og klistermerker. Er også sånn snor på den så barnet kan sitte på. Vi kjøpte i USA, men så de hadde ganske rimelige liknende på europris for ikke så lenge siden...

Jenta mi på 2 år elsker dora dukka si. Ellers leker hun masse med lekekjøkken hvor hun lager masse mat, dukkevogna, og dukkene. Ellers syns hun det er morro å få kjoler og andre prinsesse ting.

Takker så mye for tips!
Fikk plutselig en åpenbaring om at jeg er verdens verste tante :oops:
Tror jenta ble 1 år... :oops::oops:

Så nå vet jeg ingenting...året har gått så fort at jeg vet ikke hva som er rett eller galt lenger...

Så gave til 1 åring mottas med takk :oops::oops::oops:

Puslespill husker jeg min elsket!
Eller klosser, ting til å stable osv.
Øve på motorikken.

Ellers slår jo aldri bamser og dukker feil.
Bok som kan tittes i.

Tegnesaker, feks blokk med tegninger hun kan fargelegge i + farger, malesaker, duplo, puslespill, dyrelotto, barne-cd, uteleker f.eks ringspill, trillebår, bøtte, spade osv? ;)

Kan også anbefale en bok som heter ''god natt historier for 2-åringer''. Billig og koselig. :)

duplo,brio vogn,putte klosser i boks leke,fingermaling,hvis hun går,så gåleker med lyd og sang.bok som lager dyrelyder,eget spisefat/bestikk/kopp. matboks til barnehage,evt barnehageklær hvis det nærmer seg det for henne...min datter hadde 3 års dag for t uker siden :D og dette var ting vi satt pris på!! :D

Ville spurt foreldrene :) Setter veldig stor pris på å bli spurt selv - da får en kanskje ikke like mye unødvendig og slipper doble gaver ;) Duplo er nok en slager - og blir gjerne brukt mer og mer. Når gutten min var ca 1 år, sprang han bare rundt med duploen - nå bygger han og leker mer med den (1år og 8mnd). Bøker er fine gaver, gode treleker/klosse, brio leker/tog ol. Ville tenkt litt kvalitet og holdbarhet når en kjøper leker - mye kjekkere å få skikkelige leker som varer enn husfyll :P :D Og så er det ikke noe skam å spørre foreldrene heller, du kan jo si du har kjøpt noe og lurer på hva de ønsker seg og tror vil falle i smak :)

Ville spurt foreldrene :) Setter veldig stor pris på å bli spurt selv - da får en kanskje ikke like mye unødvendig og slipper doble gaver ;) Duplo er nok en slager - og blir gjerne brukt mer og mer. Når gutten min var ca 1 år, sprang han bare rundt med duploen - nå bygger han og leker mer med den (1år og 8mnd). Bøker er fine gaver, gode treleker/klosse, brio leker/tog ol. Ville tenkt litt kvalitet og holdbarhet når en kjøper leker - mye kjekkere å få skikkelige leker som varer enn husfyll :p :D Og så er det ikke noe skam å spørre foreldrene heller, du kan jo si du har kjøpt noe og lurer på hva de ønsker seg og tror vil falle i smak :)
har spurt mora nå :)
Tenkte eg sko kjøpe noen treleker, for de har sinnsykt mye av det her i Ungarn + det er mye billigere enn i Norge (må jo benytte sjansen ;) )
Takk for forslag og tips!

Ja treleker er kjempefine :) Vi har litt av det, og kjekt når det holder ;) Har fått arvet treleker også - har en 50 år gammel brio and, som er like fin i dag, så kvalitet i tre er gull! Håper gaven du finner faller i smak :) :)

Back
Topp