Gave i posten! :D

Nå har jeg også bestillt en gravidpute fra DooMoo gleder meg til å se om den hjelper meg med ryggen og bekken plagene mine ❤️ det er samboer som often klemmer putene om natta så får se om jeg får den for meg selv

Hvilket fyll er det i de forskjellige putene?
Jeg bestilte en fra Ellos (var jo så billig :rolleyes:) men den har jeg sendt i retur.
Den var fylt med vanlige saccosekk-kuler og bråkte noe voldtsomt!
Hadde aldri klart å sove med den. Den knirket jo bare jeg pustet!

Hvilket fyll er det i de forskjellige putene?
Jeg bestilte en fra Ellos (var jo så billig :rolleyes:) men den har jeg sendt i retur.
Den var fylt med vanlige saccosekk-kuler og bråkte noe voldtsomt!
Hadde aldri klart å sove med den. Den knirket jo bare jeg pustet!
Den jeg har er fylt med eps-kuler. Isopor-kuler, men bråker ikke i det hele tatt. Er antibakteriell egenskaper i de også, så sikkert ikke av vanlige sorten. Veldig god :)

Jeg kjøpte en pent brukt Dreamgenii med 2 trekk. Den er fylt med noe slags dynefyll, polyesterfyll tenker jeg. Jeg kastet den iallfall i vaskemaskinen med Milo og håndvaskprogram, og det gikk helt fint. Jeg elsker den! Den hindrer meg i å rulle over på ryggen hele tiden, det får jeg nemlig så vondt av. Er veldig stiv i korsryggen til tider:-) Fantastisk med en sånn pute i sengen:-)

Jeg har også kjøpt Doomoo sin og den er HELT fantastisk! Bekkenet har det så mye bedre etter jeg kjøpte denne, og jeg sover kjempe godt på natten! Eneste "negative" jeg har å si, er at etter jeg har hatt den nå i kanskje 2 mnd har den blitt mye slappere enn den var i starten.. Fler som har opplevd det? Og noen som evt har noe tips for å få den litt mer fastere igjen? :) Den er forsatt helt fantastisk i bruk altså, det er bare det at innholdet beveger seg gjerne litt oftere til sidene om dere skjønner :P

Back
Topp